KarinvdM schreef:GamblersCup schreef:Wat bedoel je?
Welke zoetstof jij gebruikt?
Uuuuhhh... in een flesje.... ha ha ha! Geen idee, kan het merk niet checken, ben niet in Duitsland. Maar het is vast ook geen merk wat in Nederland verkocht wordt.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daenerys schreef:Ik heb nog nectarine's, avocado en een melige appel..
Ik eet mijn havermout altijd warm met water uit een pannetje, en nectarine erdoor lijkt me niet echt lekker. En die appel kan ik bijna dubbelvouwen dus die krijgt mijn paard morgen
KarinvdM schreef:Kort lontje?![]()
Dagelijks zoetstof met allerlei troep gebruiken is echt niet beter dan suiker. Verdiep je er maar eens in.
Mijn laatste opmerking was over de post boven de mijne, overigens.
Raja schreef:Ja dat klopt. Maar bij heel veel zogenaamde stevia produkten voegen ze alsnog allerlei troep toe om het goedkoper te maken.Er bestaat wel een plantaardige zoetstof trouwens
Stevia
http://steviaproducts.biedmeer.nl/Stevia-Vloeibaar
Dat is minder slecht als de zoetstoffen uit aspartaam ed...
phormicola schreef:Bij de Tuinen verkopen ze een goed Stevia watertje. Wel aan de prijs, maar je doet er ook lang mee
Bhriseis schreef:Ik kan fout zijn, maar ik geloof dat dat is omdat de appelen nu echt hun beste tijd hebben gehad. Ze worden ingevroren in grote vriescellen, en het nieuwe appelseizoen is nog net niet begonnen (behalve voor de James Grieve-appels of hoe heten die dingen). Enfin, dat vertelde mijn groentenboer me eens