Heb gelijk het boek gekocht en als ik die binnen heb ga ik beginnen.
Ben erg nieuwsgierig en hoop dat dit het antwoord is op mijn lichamelijke 'problemen'!
Ik ben benieuwd!!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Miri schreef:Hehe, ik heb het hele topic doorgelezen en ik ben om!
Heb gelijk het boek gekocht en als ik die binnen heb ga ik beginnen.
Ben erg nieuwsgierig en hoop dat dit het antwoord is op mijn lichamelijke 'problemen'!
Ik ben benieuwd!!

)
_Noor schreef:Wat leuk om te lezen dat steeds meer mensen Amber-fan worden
Het heeft bij mij lange tijd op een laag pitje gestaan en daar 'pluk ik nu de vruchten van': slechte huid en adem?, constant moe, niet fit, opgeblazen, dikkig, steeds snotterig. Bah bah bah.
Dus weer een frisse start!![]()
Heb gister weer eens zelf een brood gebakken (spelt) en ga vanavond even de ontbijtmuffings maken.
Taartje, die bananenpannekoek klinkt apart. Echt alleen banaan en ei? Meer een soort banaan-omelet dus?
Vandaag:
O: water, 3 sneetjes speltbrood (2x honing, 1 x pindakaas), trosje druiven
T: 2 kiwi's
L: salade met bonen, ei, tomaat en komkommer
T: appel
A: stoofpotje met linzen, tomaat en zalm of roerbakgroenten met zalm
En moet echt weer meer gaan bewegen. Dus vanavond rennend of fietsend naar het paard, longeren en weer terug. En dan daarna nog rondje rennen of shreddne.
Taartje schreef:_Noor schreef:Wat leuk om te lezen dat steeds meer mensen Amber-fan worden
Het heeft bij mij lange tijd op een laag pitje gestaan en daar 'pluk ik nu de vruchten van': slechte huid en adem?, constant moe, niet fit, opgeblazen, dikkig, steeds snotterig. Bah bah bah.
Dus weer een frisse start!![]()
Heb gister weer eens zelf een brood gebakken (spelt) en ga vanavond even de ontbijtmuffings maken.
Taartje, die bananenpannekoek klinkt apart. Echt alleen banaan en ei? Meer een soort banaan-omelet dus?
Vandaag:
O: water, 3 sneetjes speltbrood (2x honing, 1 x pindakaas), trosje druiven
T: 2 kiwi's
L: salade met bonen, ei, tomaat en komkommer
T: appel
A: stoofpotje met linzen, tomaat en zalm of roerbakgroenten met zalm
En moet echt weer meer gaan bewegen. Dus vanavond rennend of fietsend naar het paard, longeren en weer terug. En dan daarna nog rondje rennen of shreddne.
Klopt, echt alleen banaan en ei, het smaakt totaal niet naar een omelet vreemd genoeg maar wel naar pannekoek met banaan. Evt kun je er ook kaneel ed aan toe voegen.
En met vers fruit zoals aardbeien schijnt t ook heerlijk te zijn.
Qua bewegen (wat ik ook meer wil gaan doen) is het boekje oergezond het jaar rond erg leuk
Staan recepten in maar ook voor elke dag sofa fit oefeningen (die je dus naast je sofa kunt doen haha)
van het eten van een hele zak chips en een reep chocolade. Hoop dat morgen de buikkrampen over zijn. Morgen dus maar weer iets gezonds bakken, denk dat ik het recept van de kokos chocolade muffins als taartbodem ga maken en dan combineren met mascarpone en vers fruit.