Balen, ik las idd ook iets over zalm die bij foppe vandaan kwam die met salmonella was besmet. Ah had ook al een melding dat alle gerookte en verse zal terug moest.
Ik ben zondag weer bij Sumo geweest! Was weer heerlijk, maar na 2 rondes werd ik me een partij misselijk..echt balen, want ik wilde nog veel meer eten, maar was beter van niet. Volgende keer beter!
Jeetje, dat ben ik toch niet gewend van Sakana. Ben daar nog nooit ziek van teruggekomen. Toch even melden bij hun? Misschien krijg je dan wel een dinerbon, om het goed te maken?
Dan zou ik ook accuut vertrokken zijn! Maar eigenlijk heb ik bij Sakana alleen maar klachten mbt bediening, niet qua eten. En ik moet zeggen: met uit eten gaan heb ik toch wel een hoog Gooische Vrouwen-gehalte.
Daar zou ik Sakana echt niet voor laten schieten hoor. Kom daar nu al een jaar en nog nooit klachten mbt eten gehad. Overal is het wel iets. Van taai zeewier tot frutbediening en een keer ziek worden. En ziek zijn kan natuurlijk ook van iets anders komen. Marieke, had jij hetzelfde op als je vriendin? Want als dat zo is, kan het niet aan de zalm liggen. Dan heeft ze ws iets anders gegeten of een flinke buikgriep. (zegt met KvW achtergrond).
het eten verder bij sakana was super! maar die kleine zwarte beestjes waren een grote afknapper.. en toen we het melde bij 2 verschillende personen werd er niks mee gedaan. we hebben wel gewoon afgerekend maar geen fooi.
ik vind persoonlijk koi en shintori beter dan sakana
Anoniem
Geplaatst: 02-10-12 12:02
Oh nee het is niet de zalm waardoor ik mij tegen laat houden hoor. Er is genoeg ander eten bij een sushirestaurant
Het gaat mij meer om wat ik hier allemaal lees; beestjes in de sushi, onvriendelijk personeel. Daar haak ik wel op af personeel is imo heel belangrijk.
Iewh, beestjes in de sushi Ik zou dan echt geen hap meer door mijn keel krijgen.
Flauw hoor, vriend van me wilde gisteren niet met mij sushi gaan afhalen Ik wilde maar één crispyrolletje...
Anoniem
Geplaatst: 02-10-12 12:04
Ik zou echt niet verder gegeten hebben en zeker niet betaald hebben als ik zwarte beestjes in mijn sushi vind, daar tot 2x toe over klaag en er totaal niks mee gedaan word...
Anoniem
Geplaatst: 02-10-12 12:05
Ik kwam er trouwens achter dat er op de crispi sushi hele kleine gegrilde visjes zitten. Die zijn lekker! Wat zijn dat voor minivisjes? Die wil ik gewoon voor voor de tv
het zat in de laatste ronde bij de vruchtjes, daarvoor was er op t eten niks aan te merken, de bediening vond ik ook een beetje afstandelijk daar.
ik werk zelf in de horeca, en snap dat er soms wat dingen gebeuren zoals haren in het eten oid. maar idd beestjes zijn voor mij ook de reden om niet terug te gaan.
jans, zouden dat geen sardientjes kunnen zijn? of ansjovis?