Phylos schreef:Welkom symbeami. Gebroken lijnzaad kun je zo gebruiken. Bijvoorbeeld door een smoothie, yoghurt, kwark of zelfs pannenkoekbeslag
Kun je wat meer vertellen over de Gabriel methode? Die heb ik hier nog niet voorbij zien komen
De Gabriel methode vind ik een beetje lastig uitleggen. Maar het gaat er om dat je vooral gezonde dingen aan je eten TOEVOEGT en niet van alles weglaat. Stelregel is dat een maaltijd moet bestaan uit - omega 3 (lijnzaad! ) eiwit en "levend voedsel" Dat levende voedsel moet je dan zien als verse groenten, vers fruit en bijv. vlees van gras etende koeien. Dit bevat de meeste essentiële voedingsstoffen. Liefst biologisch voedsel.
Verder werkt het met visualisatie, via je onderbewuste kun je je gedrag veranderen. Dat stukje vind ik echt heel leuk, want ik ga naar bed, zet cd'tje op, luister naar wat er gezegd wordt en val meestal in slaap en dat is prima want het werkt wel door in je onderbewuste. En raar maar waar je krijgt zo als vanzelf zin in gezonder eten, meer bewegen en zo drink ik ook veel meer water op een dag. Je moet jezelf vooral niet uithongeren, maar ik zit nu ook eerder vol. Wat niet raar is, omdat wat ik eet veel meer voedingsstoffen bevat.
En joepie, lekker weer roomboter gebruiken