Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Phylos schreef:Welkom symbeami. Gebroken lijnzaad kun je zo gebruiken. Bijvoorbeeld door een smoothie, yoghurt, kwark of zelfs pannenkoekbeslag
Kun je wat meer vertellen over de Gabriel methode? Die heb ik hier nog niet voorbij zien komen
Maarja mijn schoonpapa is een stevige roker en rookt binnen (gelukkig dus wel een groot huis), en hij houdt van frituren en snoepen. Hij heeft misschien wel een buikje maar hij heeft nog op zn 54e wel een volle bos half lang haar wat amper grijs is en ziet er super uit haha. Psyche is ook belangrijk he..
Haha, tja het is iets waarmee ik ben opgegroeid, hagelslag s'ochtends op brood en ik wordt het eigenlijk nooit zat. Terwijl ik tussen de middag toch liever varieer, ik hoef niet continu kaas op me brood of ham, daar wil ik wel echt variatie in ,gek eigenlijk.
"Als je chiazaadjes hebt, die graag ook dan." Ik zie het helemaal voor me
Ik houd eigenlijk helemaal niet van 'gezond' eten zoals rauwkost, groente ed. Ik probeer het mezelf wel aan te leren, en eet het ook wel, maar eigenlijk houd ik van ongezonde dingen. En ik beheers mezelf natuurlijk, anders at ik drie keer in de week pizza, maar wat is er mis met af en toe iets minder gezonds eten, omdat het lekker is? Ook heb ik het idee dat je lichaam anders helemaal niets meer aan kan, als je niet af en toe iets ongezonds eet, maar dat is enkel een gevoel, zonder wetenschappelijke onderbouwing natuurlijk.
Slaat natuurlijk nergens op.