Wilde mijn moeder jaloers maken dus had een mms gestuurd en nu heb ik geen portie meer voor morgen
ahahahaIk zal zo de foto uploaden
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ahahaha
Nouka schreef:OH my god.... Amsterdammers, maak nog even snel gebruik van de aanbieding van Genki want hij is heeeel erg goed!!!Ik heb me helemaal tonnetje rond gegeten en de bediening is erg vriendelijk, goeie sfeer en mooi verzorgd restaurant.
Enne, ook zonder aanbieding ga ik zeker een keer terug!
Veel plezier, vooral de zalm teriyaki vond ik om te smullen!

In Rotterdam zit een Japanse all-you-can-eat, Moshi Moshi, die ik erg goed vond!
Lekkere sushi!

Wat is echt een aanrader?
Ik vind het de beste in Amsterdam, ... hoewel Genki eigenlijk even goed is.
Bij Genki kreeg ik een paar keer iets dat ik niet besteld had, dat is nog nooit voorgekomen bij Tokyo. Ik neig zelf nog meer naar Tokyo omdat ik daar zo vaak kom
Nouka schreef:Tokyo Cafe heb ik al een paar keer aangeprezen in het topicIk vind het de beste in Amsterdam, ... hoewel Genki eigenlijk even goed is.
Tokyo Cafe zit in een Fin de Siecle pand aan het Spui, is wat traditioneler dan Genki. Genki zit aan de Nieuwezijds Voorburgwal, vlakbij het paleis, en dat is heel modern. Het hangt er maar net van af wat je zelf leuk vindtBij Genki kreeg ik een paar keer iets dat ik niet besteld had, dat is nog nooit voorgekomen bij Tokyo. Ik neig zelf nog meer naar Tokyo omdat ik daar zo vaak kom
Die is totaal niet sfeervol, wel lekkere stoelen om te zitten maar het zijn van die directeur-bureau stoelen zegmaar
En er hangt een grote tv aan de muur die op voetbal stond toen ik er was....
En hij is ook duurder geworden zeg! Het scheelt 6 euro per persoon als je naar Genki gaat.... vind ik het overwegen waard
Gelukkig iemand zo gek gekregen die mee gaat.Nouka schreef:Die vond ik juist minderDie is totaal niet sfeervol, wel lekkere stoelen om te zitten maar het zijn van die directeur-bureau stoelen zegmaar
En er hangt een grote tv aan de muur die op voetbal stond toen ik er was....
Ze hadden geen loempia's (daar is mijn vriend gek op, dus dat vond hij minder) maar op zich is de sushi verder prima.
*edit: je ziet die stoelen ook op de foto's zie ikEn hij is ook duurder geworden zeg! Het scheelt 6 euro per persoon als je naar Genki gaat.... vind ik het overwegen waard