Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lisette03 schreef:ben je al in ettenleur geweest bij die nieuwe?
Falona schreef:Met Halloween komen ze hier weer aan de deuren. Ik wil net als vorig jaar weer iets leuks maken en was voor dit jaar aan (mini) cupcakes aan het denken. De papiertjes heb ik al gevonden en de versiering kom ik ook nog wel uit, maar ik ben aan het twijfelen over hoeveel ik er moet gaan maken.
Voor vorig jaar had ik de opkomst op circa 50 kinderen geschat. Op zich zat ik er niet zo ver naast, want er waren ook zo'n 50 deelnemende kinderen, maar er was organisatorisch iets mis gegaan waardoor er maar een kleine 25 daadwerkelijk bij ons aan de deur zijn geweest. Gok ik dit jaar weer op 50, of maak ik er minder en zet ik er nog een zak snoepgoed naast voor het geval ik tekort kom?
En dan zit ik nog met de kwestie van mijn muffin bakblik. Die is net een fractie te breed voor mijn oven. Hubbie had al geopperd er een stuk vanaf te zagen, maar ik ben een beetje huiverig om dat te doen. Ik ben bang dat hij gaat roesten oid. Alternatief is bij mijn ouders gaan bakken, maar dat is ook niet echt praktisch.