ik vind de strik niet mooi geworden.. Ik heb de lussen te breed gemaakt, maar een goede leer voor de volgende keer...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wereld schreef:Lindas2 schreef:Hij is leuk wereld! Leuke kleuren! Is de strik van Marsepein of fondant?
En heb je die rozen ook gemaakt? Zien er goed uit!
De strik is van fondant..
De rozen zijn met een mold gemaakt..
Exodus schreef:Kan iemand van omgeving eindhoven mij vertellen waar ik hier in de buurt een winkel kan vinden die het een en ander aan benodigdheden verkoopt? Ik had de dommelsche watermolen geprobeerd. Die hebben best veel. Maar ik heb tylose nodig. En om dat nou als enige te bestellen bij de leukste taarten vind ik een beetje duur als er ook nog 5 tot 7 euro aan verzendkosten bijkomen.
Dus als iemand in de buurt weet waar ik heen kan? Dan graag.
Exodus schreef:Kan iemand van omgeving eindhoven mij vertellen waar ik hier in de buurt een winkel kan vinden die het een en ander aan benodigdheden verkoopt? Ik had de dommelsche watermolen geprobeerd. Die hebben best veel. Maar ik heb tylose nodig. En om dat nou als enige te bestellen bij de leukste taarten vind ik een beetje duur als er ook nog 5 tot 7 euro aan verzendkosten bijkomen.
Dus als iemand in de buurt weet waar ik heen kan? Dan graag.
Polivy schreef:Exodus schreef:Ok kom er net achter dat je ook tylose (CMC) kunt kopen bij de apotheek??? Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik heb het gevraagd, maar ze kenden het niet eens. Heb het zelfs bij de banketbakker gevraagd. Daar kenden ze het ook niet.