Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LetsgoKelly schreef:MootjeH schreef:Ik denk dat een placemat te klein is en ook te stug, dan kun je hem niet meer gebruiken om de marsepein/fondant over de taart te draperen. Maar het valt natuurlijk altijd te proberen.
Dan paas ik hem denk ik maar door naar de hondenKan vast wel ergens een stukje tafelzeil vandaan toveren. Dat moet beter werken denk ik toch? Vandaag komt als het goed is de marsepein binnen dus denk dat ik vanavond eens ga freubelen.
Kun je voor het rollen een houten roller gebruiken of is het echt beter om een pvc buis te nemen?
wereld schreef:LetsgoKelly schreef:Dan paas ik hem denk ik maar door naar de hondenKan vast wel ergens een stukje tafelzeil vandaan toveren. Dat moet beter werken denk ik toch? Vandaag komt als het goed is de marsepein binnen dus denk dat ik vanavond eens ga freubelen.
Kun je voor het rollen een houten roller gebruiken of is het echt beter om een pvc buis te nemen?
Ik heb de buraeumat van de ikea.. Een grote gladde mat met antislib laag..
Ik maak het aanrecht nat en de mat plakt er helemaal op vast..
Echt IDEAAL!!
Nathalie1981 schreef:Wildflower schreef:In zutphen kun je ook een basisworkshop doen... ik ga daar 26 februari heen
Heb je een site?
Ik wil ook weer een workshop doen
Polivy schreef:Nathalie1981 schreef:Ik vind zo'n geboorte taart echt mooi!!
Oh een collega van mij, zijn vriendin, is zwanger van een 3-ling (weet niet of ik dat wel eens verteld heb). Ze hebben net te horen gekregen dat 1 niet levensvatbaar is. Morgen gaan ze de navelstreng doorknippen
Wat verschrikkelijk zeg...