Suzanne F. schreef:fjordjes schreef:Rauw gehakt vind ik lekker
Daar kan je wormen van krijgen. Niet doen hoor.
Ik heb dat vaak gedaan ik leef nog.
Filet American ook lekker.
Broodje rauwe tartaar met ei ook yum.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
GabberGill schreef:petra8 schreef:Ik ben een lastige eter en lust veel dingen niet. Ik lees vol bewondering en verwondering hier mee wat jullie allemaal eten en lusten!![]()
Misschien lust je dingen op onze manier gemaakt wel en gaat er een wereld voor je open!
Sanniejtjuh schreef:Ik eet het niet meer zo vaak maar is hier soort familie ding geworden. Pannekoek met brie en pindakaas. Ik vind hem persoonelijk niet heel raar maar de reacties die ik erop krijg wel![]()
Is ooit zo gekomen dat we met autovakantie aankwamen, eerste wat ik wil is echt frans stokbrood met kaas. Bij gebrek aan stokbrood toen werden het pannekoeken en bij gebrek aan walnoten (en honing) werd het pindakaas
Ik ga verder nog is even denken. Ben me denk ik ook niet snel bewust van gekke dingen haha. Leuk topic.
Suzanne F. schreef:purny schreef:Dat wel, ik eet eigenlijk alles goed doorgebakken maar dat is toch ook een beetje rauw?
Vroeger aten we ook lekker een boterham met gehakt, niks mis mee
Rauw gehakt?
Koper schreef:Cholesterol heeft niet zo heel veel met je gewicht te maken. Wel met de gezondheid van je bloedvaten.
purny schreef:Dat wel, ik eet eigenlijk alles goed doorgebakken maar dat is toch ook een beetje rauw?
Vroeger aten we ook lekker een boterham met gehakt, niks mis mee
Jannie79 schreef:Maar tomatenprut spant wel de kroon. Tomaten klein snijden en met een uitje helemaal stuk bakken. Eventueel gebakken spekjes erbij maar hoeft niet. Als de tomaten helemaal stuk gebakken zijn een of twee eitjes toevoegen en meteen roeren zodat de eitjes gaan zorgen voor binding.
Het allerlekkerste is het met wit brood of stokbrood op de camping.
Het ziet er niet uit maar smaakt goddelijk.