Exitium schreef:
Die heb ik ook, hele fijne doos

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cursebreaker schreef:Ik gebruik ook het liefste zakjes. De meeste zeefjes laten mij echt teveel door nog.
Ik heb deze van t-sac:
https://www.theartoftea.nl/theefilterza ... aat-1.html
EllaBellaah schreef:Een topic naar mijn hart! Ik ben een echte theeleut, lust vanalles maar wel een grote voorkeur voor losse thee.
Een tijdje terug heb in een houten theedoos gekocht met 8 blikjes losse thee er in, erg leuk om op die manier elke keer weer een ander smaakje te kiezen en hij staat ook leuk op tafel.
Heeft hier ook iemand ervaring met (glazen) thee potten met een filter er in? Werkt dat fijn? Of is een zeefje/zakje in een mok net zo makkelijk?
cursebreaker schreef:Mijn waterkoker van Russell Hobbs heeft een temperatuur meter, geen regelaar maar dat laatste mis ik zelf ook niet zo. Ik wilde wel absoluut op z'n minst een regelaar zodat je inderdaad wel op de juiste temperatuur de koker eraf kunt halen en op de juiste temperatuur de thee kunt zetten. Maar ik drink met name bijna altijd zwart. Groen of witte thee zelden bv. dus ik zet meestal niet snel een 'koudere' thee waardoor een regelaar voor mij echt meerwaarde had. Maar inderdaad, een meter of als je extra luxe wil een regelaar, is wel echt een must vind ik wanneer je graag verschillende soorten thee drinkt.
Deze heb ik en ben er echt super blij mee:
[ [url=m/jsUsDD.png]Afbeelding[/url] ]
Wil wel graag eens wat meer groene/witte thee gaan proberen, dus als iemand daarin idd nog aanraders heeft. Ik ben echt van de zoete theetjes - en absoluut geen rooibos - maar af en toe een munt thee met honing gaat er ook wel in. Die groene of witte thee met citroen wil ik idd ook wel eens naar gaan kijken, klinkt lekker. Heb het wel eens uit kant en klare zakjes gehad, ja foei ik weet het hahaha, maar heb er geen eigen losse thee van dus dat staat wel op de wishlist.