En ik antwoord met:
Ik eet geen vlees en vis en lust geen champignons.
Dan zie je de paniek gewoon
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik at voor mijn zwangerschap augurken graag maar nu bedank ik voor dergelijke zure smaken, raar! Maar niet dat ik een broodje ga weg gooien als het er tussen zit ofzo, vind het gewoon wat jammer dan. xLianneeee schreef:Ui! Dat vind ik echt heel vies. Of het nou door een salade of op een broodje zit. Gebakken ui, rode ui etc. Snert vind ik ook gewoon vies. Beide al jaren niet gegeten.
Verder lust ik veel dingen niet. Wat de boer niet kent eet ie niet, dus dingen die hier worden genoemd heb ik nog nooit gehad
Anoniem schreef:Ik zie sommige mensen dingen noemen waarvan ik denk hmzzz...
Vis, orgaanvlees, (geiten)kaas. Het zijn dat dingen waar echt zo veel soorten en smaken in zijn. Het is dan toch meer een wil ik niet dan een lust ik niet?
Ik ben gek op een broodje halfom (gelardeerde varkenslever en pekelvlees) maar ik griezel van kippenlevertjes.
Ik heb een rare, ik ben gek op sushi en rijstevlaai. Maar ik eet géén losse rijst of nasi, die korreltjes in mijn mond brrrrrrr naar gevoel.
Mosselen en andere schaal en schelpdieren ook niet. Om het mondgevoel, de structuren staan me niet aan. Kleine Hollandse garnaaltjes vind ik heel soms wel weer heel erg lekker.
Oh en ik hou van spruitjes! En van lof!