Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vaaleriee schreef:Sure_lee schreef:Ik ben natuurlijk wel benieuwd waar je uiteindelijk heen bent gegaan en hoe het bevallen is.
Zie inderdaad ook ketens voorbij komen waarvan ik denk... bah... zoals lacubanita. Dat vind ik echt vreselijk en krijg er altijd buikpijn van.
Ribhouse texas is inderdaad ok leuk als je van dat sfeertje houdt. Ik ben een paar keer in Epe geweest.
Zusje klinkt wel goed. Ben ik nog nooit geweest. Dus snel maar eens uit proberen.
Wat ook leuk is, is Moeke spijkstra in Blaricum. Echt een gezellig ouderwets eetcafe met oude tafelkleedjes maar het eten is echt top!
Precies dat... Hetzelfde met het Zusje. Ik denk dan 'als dit je favoriet is, heb je nog nooit echt lekker gegeten'![]()
- Moeke in Blaricum vind ik inderdaad een aanrader
- Bru17 in Bruinisse,heerlijk vis eten
- Bali in Breda, indisch eten
- Sarban in Tilburg, Afgaans eten
- Red Sun in Blaricum
MarlindeRooz schreef:De reden dat ik la cubanita noem is omdat je als vega altijd geitenkaaskrijgt of humus in dure restaurants. Of je moet naar een Italiaan gaan. Dus als TS vraagt “Nu ben ik wel benieuwd wat jullie lekkerste/leukste/bijzonderste/favoriete restaurant is” dan is dat voor mij ergens waar ik veel keuze heb.
SusanH schreef:Grappig dat ik het Wereldpaleis in Rhenen voorbij zag komen. Ik vind het geen fijn restaurant. Hoog tokkie gehalte en het eten is mwah. Wok in Elst vind ik beter.
Moeke Rhenen is wel heel goed, en fijne bediening. Mooi uitzicht over de Rijn.
Geen mooi uitzicht wel lekker eten en hele vriendelijke bediening: Goya Oriental.
En favo sushi restaurant: Nakoyashi.
Rib House Texas is idd ook goed en een leuke totaalbeleving. Ik dacht dat het alleen in Woudenberg zat maar blijkbaar heb je er meerdere. Als je dat concept leuk vindt spreekt het sfeertje van het BBQ restaurant in Ede (Gonzales) je ook aan misschien. Geen dikke trui aan want het wordt heel warm met je eigen BBQ in de tafel.
ElCamino schreef:watchthesky: oh wat naar, heb ik niet meegemaakt, wij gaan om zodra het menu begint en dan blijven we tot we klaar zijn. Ik heb nog niet meegemaakt dat we lang moesten wachten tussen de gerechtjes....dat is wel jammer,