En soms eten we op vrijdag ook iets van pizza ofzo, maar meestal maar 1x per week 'fastfood'

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sodera schreef:Serieus.... hoe doen mensen het die nooit eten afhalen/fastfood eten??
Wij hebben toch minstens 1 tot 2 keer per week dagen dat we of veel te laat thuis zijn om fatsoenlijk te koken (lees ik ben het echt té zat als ik rond 8 uur thuis kom van de zaak) of hebben ong 30 min om te koken/eten tussen afspraken ‘s avonds....
Coentjuh schreef:Wat eten sommigen van jullie weinig friet![]()
Zonde haha..
Hier 1x per week, heel af en toe 2x
Rest van de week altijd netjes gezond hoor!
Sodera schreef:Serieus.... hoe doen mensen het die nooit eten afhalen/fastfood eten??
Wij hebben toch minstens 1 tot 2 keer per week dagen dat we of veel te laat thuis zijn om fatsoenlijk te koken (lees ik ben het echt té zat als ik rond 8 uur thuis kom van de zaak) of hebben ong 30 min om te koken/eten tussen afspraken ‘s avonds....
Memories schreef:Sodera schreef:Serieus.... hoe doen mensen het die nooit eten afhalen/fastfood eten??
In dat soort gevallen komt hier gewoon een maaltijdzak of eerder gemaakte ingevroren maaltijd op tafel, of een magnetronmaaltijd of een maaltijdsalade. Kost allemaal niet meer dan 15 min tijd en een maaltijdsalade kun je evt kant en klaar halen en dan direct eten zonder voorbereidingstijd. Fastfood of dergelijk afhalen of laten thuisbezorgen duurt hier oprecht langer![]()
Hier geen vaste dag en eet het ook niet standaard wekelijks, maar zo'n 1-4 keer in de maand meestal. Meestal in het weekend of op luie dag maar vooral op een brakke dag na een feest of iets dergelijks, dan vind ik het echt extra lekkerEn een enkele keer doordeweeks, gewoon omdat we er eens zin in hebben of omdat we een rotdag gehad hebben en troostvoer willen