Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
briitje schreef:Absoluut waar. Nu heb je toch x per week een gezonde maaltijd. Zonder dat je daar veel overna hoeft te denken.
Deze ervaring heb ik nog niet Feoly. Maar goed me tweede box moet nog komen haha.
Tevens vind ik het wel storend dat je direct weer moet pauzeren tot wanneer je wenst. Vergeet je dit ren keer, dan krijg je gewoon 3 maaltijden. Of het uit komt of niet. Uiteraard slim gezien vanuit het oogpunt van HF
Sonja_vR schreef:Dat idd... dat is ook deels waarom ik mijn HF abbo indertijd heb opgezegd
Zeker als je het voor langere tijd pauzeerd kan het einde van Die pauze best wel als een verassing komen(zeg maar als je onderweg naar Frankrijk bent voor een dikke week) en indertijd kon ik hoog of laag springen maar die box die kwam toch echt
Dus als ik nu een Abbo afsluit is een harde eis van mij dat ik iets voor onbepaalde tijd op pauze kan zetten
En als ik zo veel geld moet gaan neerleggen voor maaltijden moeten ze wel bio zijn
DebGizmo schreef:Ik heb net even gekeken naar de veggie box, maar wat ik wel heel apart vind is dat er aangegeven word dat de zuivel in zo'n pakket niet altijd vegetarisch is. Voor mij houd het dan al gelijk op, jammer
friendly schreef:DebGizmo schreef:Ik heb net even gekeken naar de veggie box, maar wat ik wel heel apart vind is dat er aangegeven word dat de zuivel in zo'n pakket niet altijd vegetarisch is. Voor mij houd het dan al gelijk op, jammer
Dat komt omdat het geen vegan box is lijkt mij. Vegetariërs nuttigen 9/10x gewoon zuivel.
Foaly schreef:Maar briitje, als je drie maanden wilt pauzeren... is het dan niet sowieso handiger om het op te zeggen? Ik snap op zich wel dat een bedrijf niet aan onbeperkte pauzes begint, maar het mensen een béétje moeilijker maakt dan dat
briitje schreef:Foaly schreef:Maar briitje, als je drie maanden wilt pauzeren... is het dan niet sowieso handiger om het op te zeggen? Ik snap op zich wel dat een bedrijf niet aan onbeperkte pauzes begint, maar het mensen een béétje moeilijker maakt dan dat
Ik wil niet perse 3 maanden pauzeren. Maar ik wil zelf beslissen wanneer het weer binnen komt. En niet omdat ik vergeten ben te pauzeren. En anders zeg ik inderdaad op en kan ik activeren wanneer ik weer wil