Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
)
maag te klein en dag te kort...
M'n vriend lust alles (behalve zuurkool) en is echt zo makkelijk. Hij zal ook altijd zeggen; lekker gekookt/lekker gegeten oid. Ik ben zelf niet zo van de aardappels maarja omdat ik weet dat hij 't lekker vindt maak ik 't soms wel.
Wendy schreef:Maar sowieso kookt degene die het eerste thuis is en die bepaalt dan uiteindelijk wat het die dag wordt.
Sakura789 schreef:Wendy schreef:Maar sowieso kookt degene die het eerste thuis is en die bepaalt dan uiteindelijk wat het die dag wordt.
Hadden wij ook, tot we allebei een andere baan kregen en mijn reistijd 20min is en zijn reistijd ruim 60min (ook nog files)![]()
![]()
![]()

_Blacky_ schreef:Hier bepaal ik altijd wat we eten, als ik het aan mn man vraag zegt hij ik weet het niet haha

Wendy schreef:Wat ik er niet bij vertel is dat wij dezelfde reistijd hebben (30 minuten) maar dat hij 's morgens een half uur later begint, waardoor ik altijd als eerste thuis ben
En ik ook geen zin heb om te wachten totdat hij om half 7 een keer thuis is.
Nou ja, iedereen heeft zo zijn ergernisjes (ik wil heel graag dat hij gewoon op tijd begint, dan hebben we ook meer aan de avond).
Dan werkt hij bijvoorbeeld thuis en ruimt hij zijn laptop op als ik ook thuis kom en mag ik lekker relaxen en gaat hij koken. Het wisselt een beetje per periode, er zijn ook tijden geweest dat hij het hele huishouden regelde omdat ik van huis was van 7 tot 7.