En een stokbroodje met carpaccio, rucola, pijnboompitten, truffelmayo en parmezaanse kaas.

biefstuk
spareribs ..
hmm ..
en ik vergeet nu vast nog wel wat.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

turtlelito schreef:JoyCiej007 schreef:Mijn absolute favoriet is helaas enkel met kerst te krijgen; blue stilton gerijpt in port. En dan een goed glas vintage port er bij!!!
Zelfs bij de AH nu gewoon te koop (online in ieder geval)........ Zo lekker! En ik ben helaas zo allergisch voor blauwe kaas![]()
) maar SUPER BEDANKT voor de tip; ik ga meteen eens de webshop van AH checken.
JoyCiej007 schreef:JoyCiej007 schreef:Mijn absolute favoriet is helaas enkel met kerst te krijgen; blue stilton gerijpt in port. En dan een goed glas vintage port er bij!!!
Echt echt echt echt????????????????????????????????????????
ohhhhhhhhhhhhh man ik ben stad en land vaak afgereisd, speciale kaasboeren, kaaswinkels (hier in deventer hebben we dé beste kaaswinkel van NL en we hebben nog de zuivelhoeve winkel) en op markten, maar overal werd mij nee verkocht.
In dit geval niet zo erg voor mijn lijn (ik probeer al ruim 10 jaar aan te komen en dat is uiteindelijk afgelopen 2 jaar redelijk gelukt, ik kon gewoon eten wat ik wilde maar bleef erg ondergewicht hebben), wel voor de portemonnee aangezien het een errug duur kaasje betreft (net als de rest wat ik lekker vind, mja dure smaak hé) maar SUPER BEDANKT voor de tip; ik ga meteen eens de webshop van AH checken.
Vorige 2 enorme stukken blue stilton met port van de kerst hebben zelfs de toastjes niet gehaald; nee gewoon puur natuur lekker afbrokkelen met een goed glas dure vintage port er bij, ohhhhh man dat gaat zo snel naar binnen![]()
en klein beetje sla (mix van rucola en veldsla bitte)voor mij geen kruidenboter, maar liever petrellaCitaat:Biefstuk met kruidenboter en een witte boterham om te soppen
) met papa's rode wijnsaus of hollandaise saus
elenaMM77 schreef:lekker kaiserbroodje met vitello tonatoen klein beetje sla (mix van rucola en veldsla bitte)
lekker kaiserbroodje met gerookte zalm, groenvoer, kappertjes en pijnboompitten
carpaccio
en deze nog even gejat van een vorige paginavoor mij geen kruidenboter, maar liever petrellaCitaat:Biefstuk met kruidenboter en een witte boterham om te soppen
die met petrella ga ik ook een keer proberen!
Hier vaste prik op zondag, samen met m'n vader. Echt zo'n genietmomentje
kimmysan schreef:Haha ik lust eigenlijk alles, maar als ik nu alles zo lees... Ik denk niet dat er iets is wat ik echt bizar lekker vind. Cakedeeg misschien
altijd een beetje extra (met rozijnen graag) maken en in een of twee eierdopjes in de koelkast zetten.. pas na een uur of twee opeten.. is nog lekkerder dan van de spatel en gardes aflikken (en wat je nog meer volslagen onnodig in het beslag hebt gestoken om maar af te likken
)