Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Britta31 schreef:Hoe lang bak je de loempia?

viphorse schreef:Als ik jullie reacties lees word ik steeds enthousiaster over de airfryer.
Ik wil opletten op wat ik eet dan is dit de perfecte oplossing.
Nu woon ik met mijn zoontje en af en toe eet er iemand mee. Heb voldoende aan een normale of toch de xl ?
roxiie schreef:Iemand wel eens afbak broodjes er in gedaan?

Ariannee schreef:Wij gebruiken eigenlijk alleen snacks en patat waar op staat dat het voor de arfryer is. Al vaker gehad dat het dan mis gaat en het weg kunnen gooien.
irisdepony schreef:Ben ik nou de enige die het niet lekker vind om iets uit de airfryer te eten
kiwiwitje schreef:Ik lees al eventjes mee ondertussen.
Wij zouden willen gaan voor een XL maar nu vraag ik mij af of jullie al eens een pizza erin gemaakt hebben? Ik snap wel dat een hele pizza er waarschijnlijk niet zo in past, maar kleintjes of in stukken?
RiannaB schreef:kiwiwitje schreef:Ik lees al eventjes mee ondertussen.
Wij zouden willen gaan voor een XL maar nu vraag ik mij af of jullie al eens een pizza erin gemaakt hebben? Ik snap wel dat een hele pizza er waarschijnlijk niet zo in past, maar kleintjes of in stukken?
Volgens mij kan dat makkelijk. Het is toch eigenlijk een soort mini-oventje.
Ik ga er straks Bistro Baguettes van Dr. Oetker in doen. Soort pizzabroodjes.
Deze lijst vind ik trouwens heel makkelijk: http://tjeerd.eu/airfryer/airfryer-baktijden/
Daar kom ik in de zoekresultaten op Google ook iedere keer op uit als ik de baktijden van iets voor de airfryer wil opzoeken.