pipo schreef:hihi ik heb waterkonijn gegeten.. oftewel muskusrat. en het was lekker.. Mijn buurman vroeger was jager, maar ook bij de muskusratten bestrijding (voor beroep) en ja was goed te doen. Weet je. Eigenlijk zou hier wat eten betreft eens een goede oorlog uit moeten breken.. s kijken wat je allemaal wil eten. Dat bedoel ik niet negatief hoor, maar zoveel mensen willen dit niet en dat niet.. lusten zo niet en weigeren dat... Ik kan daar niet zo goed tegen. Wel sushi eten maar geen half rauwe hamburgers.. of houtduif, melk over de datum gaat door het putje.. nee sorry, ik doe gewoon mijn ding, trek me weinig aan van wat zou horen of wat niet. Maar wees gerust, zelf honden of katten afslachten zit er niet in. Maar vanmiddag wel een biefstukje meegenomen uit de lidl.. was kangeroe.. of walibi want t waren maar kleine stukjes
Oh ik durf gerust toe te geven dat ik enigszins hypocriet hierin ben hoor.

Ik eet liever geen herkenbare dieren (dus waar de kop nog aan zit), geen orgaanvlees en geen 'huisdieren'.
Maar das grotendeels omdat dat idee me tegenstaat.
Denk dat als de nood aan de man is ik niet meer zo kieskeurig ben, gewoon omdat de keuze dan bestaat uit eten wat de pot schaft of verhongeren.

), rund of ander plantenetend huisdier geen probleem zou vinden.
Benieuwd hoe veel mensen echt geproefd hebben!