Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Kaka schreef:Hihi, ik ben juist blij dat er niet zoveel aardappelgerechten inzitten. Ik geef de voorkeur aan veel afwisseling en ik vind dat HF dat goed doet. In die 2 jaar tijd heb ik denk ik 4 x een zelfde gerecht langs zien komen.
Ben niet zo aardappeleter 

bobje26 schreef:Heeft iemand een link voor de ah box? Ik kan niks vinden via mijn telefoon.
Milan_lover schreef:Heeft iemand hier ervaring met de Bee Box? https://beebox.nl/
Tallie1979, ik heb even op hun site gekeken, maar kan geen boxen vinden? Of was dat een speciale actie??
Voordeel van HF vind ik de goede Veggiebox. Nu nog even zien wanneer ze hier bezorgen, zit met onregelmatige werktijden. 
Berdien schreef:Ik zit erover te denken om ook eens een HF-test box te bestellen. Ben alleen, twijfel of ik de box van 1 of 2 personen zal doen. Ben geen hele grote eter, maar 2 personen is voor 3 dagen 5 euro duurder. Als ik dan het een en ander 2 dagen kan eten en/of invriezen ben je mooi goedkoop uitVoordeel van HF vind ik de goede Veggiebox. Nu nog even zien wanneer ze hier bezorgen, zit met onregelmatige werktijden.

bruintje123 schreef:Bereidingstijd 40 minuten staat er ook bij
Wij gebruiken bij dat soort gerechten alleen de oven functie en dat gaat altijd wel goed.