Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
danoesje schreef:Phormicola, dat is een boel benentraining! Dan mag je best een paar wijntjes drinken lijkt me zo! Lekker en gezellig, geniet ervan! Yum, friet van zoete aardappel lijkt me wel wat. Hoe kruid je ze dan?
Nicoletje, 2 uur fietsen????? Whoooo hoe ver moet je dan?
pre-ontbijt: 3 rijst wafels met Hero Delight (was niet veel in huis)
o: 200 ml volle yoghurt met kaneel, 1 eetlepel hennepzaad, 2 eetlepels geplette boekweit en stevia
l: halve paprika met halve avocado, bonen en yoghurtdressing
a: gegrilde vis met een yoghurtsausje en roergebakken prei.
b: 60 km fietsen
Martine_R schreef:De meesten wel ja, maar daar is toch niks mis mee?Ik vind dat jullie allemaal zo braaf eten!![]()
Of zijn de mensen in dit topic allemaal heel bewust met eten bezig?
Anoniem schreef:danoesje schreef:Phormicola, dat is een boel benentraining! Dan mag je best een paar wijntjes drinken lijkt me zo! Lekker en gezellig, geniet ervan! Yum, friet van zoete aardappel lijkt me wel wat. Hoe kruid je ze dan?
Nicoletje, 2 uur fietsen????? Whoooo hoe ver moet je dan?
pre-ontbijt: 3 rijst wafels met Hero Delight (was niet veel in huis)
o: 200 ml volle yoghurt met kaneel, 1 eetlepel hennepzaad, 2 eetlepels geplette boekweit en stevia
l: halve paprika met halve avocado, bonen en yoghurtdressing
a: gegrilde vis met een yoghurtsausje en roergebakken prei.
b: 60 km fietsen
60 km! OMG.
Nada schreef:O: havermout, amandelmelk, walnoten, appel, lijnzaad, kop thee
L: 3 broodjes hummus,worteltjes, water
T:1 rijstwafel, 2 mandarijnen, 1 gekookt ei en water
A: Turkse pizza van beetje knoflooksaus, kaas en veel sla. Ik had haast
T: 3x klein bekertje slimpie limonade, 2x water, cup a soupje en klein stukje witte chocolade
B: Klein uur sportschool, paardrijden en veel heen en weer lopen in het ziekenhuis
Zonder zadel paardgereden, dus buikspieren getraind! En 40 min gesport met mijn personal coach (broertje doet topsport) en daarna paar uur lang echt gerent door het ziekenhuis, was onwijs druk!
KarinvdM schreef:Martine_R schreef:De meesten wel ja, maar daar is toch niks mis mee?Ik vind dat jullie allemaal zo braaf eten!![]()
Of zijn de mensen in dit topic allemaal heel bewust met eten bezig?
Eliine schreef:O: 60 gr havermout met sojamelk en water, 50 gr zwarte bessen, 10 gr tarwezemelen, agavesiroop
T: -
L: viel wat vroeg vandaar geen tussendoor: 2x speltboterham met (zelfgemaakte jam jam) hummus
T: zodirect na het sporten 28 gr. whey
T: ahum, ipv een gezonde smoothie een handjevol chocopepernoten naar binnen gewerkt![]()
A: Lasagne met vegetarisch gehakt
B: 30 day shred
Drinken: water en thee
Gister 22 km gefietst, dat vind ik ook al best ver hoor