Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

HarriesHorse schreef:Hoe ik een pannenkoek eet?![]()
Met m'n handen, met mes en vork is het minder lekker haha...
En heeeeeeel veel stroop erop, gewone of caramelstroop... Jummie!
Dan oprollen en vastpakken en dan zo opeten.... Vaak doe ik ook nog een boel stroop op mijn bord zodat ik mijn strooppannenkoek erin kan stippen hmm
Heb ook wel eens een pannenkoek met kaas maar dan wel een klein beetje stroop erbij, anders is ie zo meelderig en machtig... En met stroop geeft het net dat ietsje extra
_Liiene schreef:Een naturel pannenkoek, een mix van pittig gekruid gehakt, champignonnen en ui erop gooien. Om het dan af te maken smeer je een heel klein beetje mayo erop. Héérlijk! Al ben ik denk ik de enige op de wereld die mayo op z'n pannenkoek durft te smeren
locorette schreef:Ik eet ze zeer zelden. Als ik er echt zin in heb dan doe ik er spek en kaas op. Mocht ik er echt geen zin in hebben dan moet je het ook niet bij mij in de buurt houden. Alleen van de geur al kan mijn maag dan omdraaien..
Of met spek en kaas of met ham en kaas, dan gaan ze er eens in de zoveel tijd wel in.tinkersjakie schreef:Hou zelf ook van hartige pannekoeken. Als je eens in Groningen bent moet je naar het pannekoekenschip gaan.
http://www.pannekoekschip.nl/menu-kaart ... 16_43.html
Zie menukaart. Zeer lekker en super vol belegt. Vooral die van over zee!!
Fairytales schreef:tinkersjakie schreef:Hou zelf ook van hartige pannekoeken. Als je eens in Groningen bent moet je naar het pannekoekenschip gaan.
http://www.pannekoekschip.nl/menu-kaart ... 16_43.html
Zie menukaart. Zeer lekker en super vol belegt. Vooral die van over zee!!
Ik wou net zeggen, Groningen is ver weg, maar ze hebben ook een restaurant in Almere. Ik vond de naam al zo bekend voorkomen! De menu kaart ziet er inderdaad lekker uit. Hmm die Franse Pannenkoek
tinkersjakie schreef:Ohh nou ik zal zeggen ga heen. Als ie net zo goed is als Groningen dan is het zeker de moeite waard. Die in Groningen is ook echt een schip. Zal dat die van Almere ook zijn?

thuis eet ik ze ook met mijn handen alleen dan zitten mijn vingers onder de plak.
. Behalve bij mn vriend dan. Dan eten we samen erg ongemanierd pannekoeken.