Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ze zijn erg groot maar vind het goed te doen.
)

MargreetW schreef:Ik hou indd veel vocht was.
Maar ik wil hier wel even een waarschuwing plaatsen, ga niet zomaar lukraak allerlei supplementen slikken hé. Er is nu weer een actie voor vitamine D maar als je normaal buitenkomt heb je dat niet nodig. Teveel supplementen kunnen ook schadelijk zijn.
En dat is met appelazijn ook zo. Teveel is echt niet goed. Begin met 1 per dag en ga eens kijken hoe je daar op reageert, eentje meer kan altijd nog. En zeker in combinatie met andere supplementen zou ik uitkijken.
dat wij uit onszelf niet meer weten wat goed voor ons is, als ik naar mijn paard kijk, die laat na een tijdje gewoon haar voer met appelazijn staan, dan is het blijkbaar niet meer nodig, heerlijk als je zelf nog kan aangeven wat goed voor je is. Eleionomae schreef:Ik slik op aanraden van de huisarts vitamine d(10) tegen een winterdepressie. Dit in combi met mijn lichttherapie geeft echt een goed effect op mijn gemoedstoestand in de winter. De rest vh jaar slik ik een complex met vanalles en nog wat, vis olie en spirulina. Bevalt me goed
Zolang je je aan de goed hoeveelheden houdt kan er weinig mis gaan
als het ook maar iets minder ranzig is als spirulina overleef ik t wel