Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Lynn_Nikita schreef:Moet toch echt een aantal uren, na 2 uur was hij gisteren erg zacht nog.
ik heb hem gisteren gemaakt, vandaag uit koelkast gehaald en mee naar werk genomen en heeft dus uurtje op een tafel gestaan en was goed te snijden.
mijne was lekker, is al helemaal op! yamyam, de chocolade met crisp en lion maakte het wel extra crunchy
Het is een beetje dun dus alle chocola is naar onder gezakt en de koekjes liggen bovenop met stukjes Twix ertussen. Wel lekkere chocoladekoekjes nu

) Heb hem overigens in een cakeblik gebakken, vind hem wel mooi 'hoog' geworden daardoor!
)
Gelukkig kan hij het hebben
De chocola is wel wat naar onder gezakt maar het lijkt toch nog best aardig! Hij is zelfs bijna lekkerder dan de vorige keer
Moet heel eerlijk zeggen dat ik de toegevoegde waarde van de stroop niet zo doorheb... Kan ook zijn omdat ik er nu Twix in heb zitten. Vorige keer had ik wat te weinig stroop gebruikt
Saaams schreef:unihorses schreef:ooeeh hij staat in de koelkast... is al ietwat hard geworden en moet me inhouden hem er niet nu al uit te halen![]()
die van mij gaat wel richting de 10 cm hoog![]()
hoe breek ik mijn tanden?
Als ik hem ga maken, zorg ik dat er een afspraak bij de ortho staat