Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Raponsje schreef:zuivel producten zoals optimel zitten boordenvol suiker.
dus dat moet je ook laten liggen.
0% vet betekend vaak "0% toegevoegd vet maar extra suiker om de smaak te behouden".
chips - chocola en koek is uiteraard slecht.
wat pure chocola zo nu en dan is wel prima.
Jammer genoeg word ik niet misselijk of vol en dus moet ik mezelf echt een schop onder m'n kont geven om te stoppen..!

judith370 schreef:Vind het echt heerlijk dat het avondeten weer smaakt inplaats van dat ik na 3 happen weer vol zit omdat ik de hele middag koekjes heb lopen vreten

LoveBodin schreef:Vandaag naar de supermarkt geweest. Jemig, ik wou komkommer kopen, maar ik vind 4,50 toch wat veel.. Dus maar een kilo woortels ingeslagen. En geen chocolade!!
Nu nog doorzetten hahaha
moi22 schreef:LoveBodin schreef:Vandaag naar de supermarkt geweest. Jemig, ik wou komkommer kopen, maar ik vind 4,50 toch wat veel.. Dus maar een kilo woortels ingeslagen. En geen chocolade!!
Nu nog doorzetten hahaha
Is er geen Turkse supermarkt bij je in de buurt? Nu ik weer in n dorp woon kan het niet meer maar voor die tijd haalde ik m'n groente en fruit altijd daar. Ik had dan voor 3 euro voor n halve week groente en fruit.
LoveBodin schreef:Waarschijnlijk in Helsinki, maar niet hier in de buurt helaas. Al het eten is hier overigens achterlijk duur, vooral groente. In Finland is het lastig om verse goedkopere dingen te krijgen helaas
LoveBodin schreef:Vandaag naar de supermarkt geweest. Jemig, ik wou komkommer kopen, maar ik vind 4,50 toch wat veel.. Dus maar een kilo woortels ingeslagen. En geen chocolade!!
Nu nog doorzetten hahaha
En afgezien van dat ik al heeeel lang niet meer in Finland ben geweest heb ik destijds niet op de komkommers gelet dus dit vraag ik me dan zo ineens af. Koper schreef:LoveBodin schreef:Vandaag naar de supermarkt geweest. Jemig, ik wou komkommer kopen, maar ik vind 4,50 toch wat veel.. Dus maar een kilo woortels ingeslagen. En geen chocolade!!
Nu nog doorzetten hahaha
O daar heb ik dan meteen even een vraag over. Staat op de Finse komkommers nou ook een vlaggetje? Als je in Noorwegen een Noors geteelde komkommer koopt zit hij in plastic met allemaal vlaggetjes erop.En afgezien van dat ik al heeeel lang niet meer in Finland ben geweest heb ik destijds niet op de komkommers gelet dus dit vraag ik me dan zo ineens af.