Hier beetje rustig met bakken....maar dat geeft niet....heb een nieuwe hobby opgepakt.. of naja ik deed altijd veel tekenen....maar dan digitaal... ben nu op doek begonnen en dat gaat me aardig goed af...en daar gaat ook erg veel tijd in zitten...
mwoah..het begint op te klaren. Zo maar even vullen en bekleden. Lijkt me geweldig om goed te kunnen tekenen TT, zoveel meer mogelijkheden heb je dan om te taarten
Dank jullie Het levert in ieder geval meer op dan taarten als je het goed doet...maar met schilderen ben ik nu nog in begin fase...eerst mijn eigen beestjes eens op doek zetten en mezelf hier verder in ontwikkelen... je kunt zoveel meer op doek dan digitaal...in de zin van...meer gevoel , meer toets.. digitaal is zo...uhmmm ja weet niet...kun je ook hele mooie dingen mee...
Hm ik snap wel wat je bedoelt TT. Ik studeer nu animatie, dus eigenlijk werk ik alleen maar op de computer. Maar op doek of op papier kan ik er op 1 of andere manier veel meer emotie in leggen.. Het voelt ook meer "eigen" en als het af is is het ook tastbaarder. Vind schilderen of tekenen veeeel fijner dan digitaal werken. Ik hoop dan ook dat ik volgend schooljaar mag beginnen op de kunstacademie, opleiding illustratie
Onwijs leuke taart Ingrid! Volgende week aardig wat cupcakes bakken, ben 1 december jarig..
TT..ff gekeken op je website, mooi hoor! Dancertje, wat een leuke dingen allemaal weer,ik heb een popcakemaker gehaald bij de action, nu moet ik m nog een keer uitproberen...doop je de popcakes in chocola of wat gebruik je daarvoor? En was dat met dat meisje in die vlag gewoon een cake die je bekleed hebt?
nee het meisje is van fondant. En de vorm ervan is inderdaad van een gewone cake van biscuit gemaakt. Heb nu voor het eerst candymelts gebruikt normaal gebruik ik een gewone chocolade en dat vind makkelijker.
Jouw snaveltjes van de kuikens zijn leuk! Wat heb je daarvoor gebruikt? Ik had van die ronde smartie achtige dingen van de discomix van Dr. Oetker, maar dit puntige snaveltje is veel leuker. De angry birds vind ik ook zeker goed geslaagd en dat meisje is echt knap gemaakt.
Ow ja, dat kan natuurlijk ook Ik haal voor de cake pops veel inspiratie bij Bakerella weg en die gebruikt vanalles en nogwa aan snoepgoed en strooiseltjes. Als hetgeen zij gebruikt hier in NL niet te krijgen is zoek ik het dus in diezelfde hoek. Nooit in me opgekomen dat je ook dingen zelf kan maken van fondant
dancertje
Geplaatst: 21-11-12 16:22
hahah. och vaak is het simpel maar kom je er niet op
Nee, dat is het idd! Twee jaar terug voor Halloween stad en land afgezocht naar groene tictac's terwijl ik veel makkelijker iets anders had kunnen gebruiken.
immii_clarr
Geplaatst: 21-11-12 16:37
Leuk die cakepops! Ik heb die angrybirds een paar weken terug ook nog gemaakt, gepost in oude topic. Heb idd ook eigenlijk bijna alles, ogen snaveltjes enzo van marsepein gemaakt
Ik heb zelf helemaal niets met cakepops, alhoewel ik ze heel leuk vind om te zien. Zelf maken heb ik een keer geprobeerd maar is not my cup of tea Welke candymelts had je gebruikt Dancertje?
Met het handje op kleur gemaakt Kinke? Hele klus geweest. De meeste van jullie zijn weer aardig crea geweest trouwens.
Ik klein beetje. Deze week staat eerst in het teken van cursus geven. Morgen ga ik pas weer een taartje maken. En vrijdag een eetbare versie van de Fairy.