Iemand vroeg om 't recept van de zalm met spinaziepesto in bladerdeeg:
(voor 2personen)
- zak bladspinazie (400 gr)
- 2 zalmfilets
- pakje bladerdeeg
- geitenkaas
- honing
- pijnboompitten
- 1 ui, 1 teen knoflook
- kruidenroomkaas
- helft van de spinazie zonder boter/olie in wok laten slinken, evt vocht eruit knijpen
- Ui en knoflook in stukjes snijden, dit met spinazie in blender doen en tot een fijne puree laten malen.
Ik heb er naar smaak peper & zout bijgedaan, evt. kun je wat basilicumblaadjes erbij doen maar mijn plantje was kaal, dus doe ik volgende keer.
- plak bladerdeeg bedekken met wat spinaziepesto, zalmfilets insmeren met kruidenroomkaas en op bladerdeeg leggen, daar weer laag pesto op en vervolgens plak geitenkaas met wat honing en de pijnboompitten. Bedekken met bladerdeeg en randen omvouwen en met vork aandrukken.
Ik heb ze ca. 35 minuten in de oven gehad om 200 graden, de resterende spinazie heb ik gewokt met wat spekjes en daaroverheen nog wat geitenkaas gekruimeld en dit naast de bladerdeegpakketjes geserveerd.

Dus dat ga ik van de week eens doen. M'n ouders hebben ook wel zo'n campingding, maar om die nou heen en weer te gaan slepen is ook zowat.. Dan kook ik wel 'n weekje in de oven, word je creatief van! 
Biefstuk, varkenshaas ed. daar kan je mij voor wakker maken