Ik ga dit weekend een poging wagen om de rood-wit-blauw-taart van AH te maken. Ik ben benieuwd.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IngridB schreef:DIVA2 schreef:Ingrid, zet je héél hard ' I'm sexy and I know it' op als je de taart geeft. Of als ie aangesneden wordt
![]()
wel een idee ja
dancertje schreef:even een vraag aan jullie heeft een van jullie al eens besteld bij ellens creatives cakes?
heb woensdag een bestelling gedaan gelijk betaald met ideal maar is nog steeds niet verstuurd.
het zou volgens de site nog in voorraad zijn baal ervan hun beloven namelijk voor 12 uur besteld zelfde dag nog op de post dit gebeurd niet de telefoon wordt niet opgenomen.
heb ze zojuist gemaild
Kinke schreef:dancertje schreef:even een vraag aan jullie heeft een van jullie al eens besteld bij ellens creatives cakes?
heb woensdag een bestelling gedaan gelijk betaald met ideal maar is nog steeds niet verstuurd.
het zou volgens de site nog in voorraad zijn baal ervan hun beloven namelijk voor 12 uur besteld zelfde dag nog op de post dit gebeurd niet de telefoon wordt niet opgenomen.
heb ze zojuist gemaild
Dan zal het inderdaad aan de vakantie liggen. Ze zijn altijd heel snel als iets direct betaald is en op voorraad dan gaat het normaal gesproken dezelfde dag nog weg of uiterlijk de dag daarna. (ik heb er gewerkt)
Anders bel je ze even? Als je het ordernummer dan geeft dan kunnen ze het direct nakijken.
Falona schreef:Ik krijg verdorie weer mijn slagroom niet stijf en heb eerlijk gezegd geen zin meer om er nog een pakje aan te verknoeien. Maar nu? Ik heb nog bbr in huis, maar dat vond ik eigenlijk niet zo geweldig als vulling.
Zou ik een bus kant en klare slagroom kunnen gebruiken? Taart gaat morgen op.