Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Spetter schreef:Goh dat is handig! Ik heb mijn indeling niet zo goed dus de bonen zijn niet gelukt en ook opgevreten. Zag ineens ook dat een rups mijn mooie broccoli aan het opvreten is. De andere stronkjes zijn nog te klein m te oogsten.
Hoe weet ik of de bieten klaar zijn? OP verpakking staat na 3 maand, dus over een week of 2, of zou het nu wel kunnen. Heb ook geen idee hoe je ze klaar maakt, ik koop altijd van die voorgekookte
Spetter schreef:Goh dat is handig! Ik heb mijn indeling niet zo goed dus de bonen zijn niet gelukt en ook opgevreten. Zag ineens ook dat een rups mijn mooie broccoli aan het opvreten is. De andere stronkjes zijn nog te klein m te oogsten.
Hoe weet ik of de bieten klaar zijn? OP verpakking staat na 3 maand, dus over een week of 2, of zou het nu wel kunnen. Heb ook geen idee hoe je ze klaar maakt, ik koop altijd van die voorgekookte
Evelijn schreef:wat ga je doen met 40 andijvieplanten die bijna gelijktijdig groot zijn?
Hier een komkommer uit de tuin (ik heb geen kas) al meerdere courgettes gegeten ook. Aan de tomaten planten zitten wel wat groene tomaten maar die moeten nog behoorlijk wat zon zien. Paprika plantjes zijn ook wel groot en zitten bloemen aan maar of we ook vruchten krijgen... ik weet het niet... en ze zijn nu te groot voor de tunnel die ik erover had ... dus ben bang dat ze ook niet een enorme regenbui overleven.
Ibbel schreef:Waarom zet je andijvie in de kas? Schiet dat niet meteen door?
loulou schreef:ik had ff niet op gelet bij m'n courgettes en vandaag twee mega courgettes eraf gehaald. de grootste was ruim 1150 gram, oeps haha