Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

)
Hier vind je een paar recepten: www.amberalbarda.nl/recepten, vooral de chocoladekoekjes zijn gezond (en lekker
). Verder ben ik gek op worteltjes en paprika tussendoor (dat went dus
), bleekselderij 'uit het vuistje' vind ik ook superlekker. En je kunt ook altijd een stuk fruit met een stukje ongebrande/ongezoute noten nemen (fruit het liefst in de eerste helft van de dag). Of een cracker of gewoon een boterham (beiden liefst spelt). Of een bakje kwark met fruit en kaneel ofzo. Mogelijkheden zijn eindeloos
Jij blijft toch wel leuk en gezellig hè
Ik word er echt een beetje moe van....
hij was maar een halve action-beker, maar ik zit nu wel bomvol!
Maar inmiddels zijn ze er al wel aan gewend 
Het zij zo
(mijn ouders komen eten vanavond)
Ze voelde zich heel goed sinds ze mijn dieet volgt. Ze had gisteren 2 keer lang gewandeld, naar yogales geweest en ze lag om half 2 vannacht nog niet te slapen van de energie haha. Echt leuk! Ze is er maar druk mee. Ze gaat vandaag ook naar ekoland en vanmorgen hebben we gezellig ontbeten met warme havermout met amandelmelk, kardemom, gember en kaneel. Heerlijk! Zelf heb ik vanmiddag een kom yoghurt met banaan en superfoods genomen. Net ook nog een groene smoothie met sinasappel, spinazie, kiwi en mango. Gebruik trouwens gewoon die blokjes spinazie. Ik vind ze veel makkelijker! Je moet wel wat beter blenderen zeg maar.
Hopelijk scheelt dit heeel veel darmproblemen en daarbij ook de nier en eczeemproblemen! En omdat het nu zo'n groot stuk is hoeft hij zich alsnog niet te vervelen zoals hij dat altijd deed in de kleine paddock. Ben helemaal blij!
):

Vanavond ga ik voor een lente versie van de Hutspot. Aardappelen, bospeen, bosuitje en erbij een speklapje en misschien nog een kaasomelet. Ligt eraan of ik dat nog echt erbij wil hebben of niet, op dit moment zit ik nog aardig vol van me lunch. Maar wanneer ik terug kom van sporten heb ik vast wel trek dus misschien dat ik hem er nog bij bak.
en ook voor je paardje heel fijn.

:
Ook heb ik hier maar kokoswater besteld want dat was hier ook stukken goedkoper dan in de bio winkel. Vandaag iig een super dag gehad qua eten!