_Tara_ schreef:Kip is inderdaad extreem duurIk heb zelf altijd 't idee dat scharrelkip, om 't even grof te zeggen, geen reet opschiet zeg maar :P Dat je dan net zo goed gewone kip kunt kopen. Zelf eet ik eigenlijk gewoon geen kip meer
Uberhaupt geen vlees meer eigenlijk. Alleen bij m'n ouders nog.
Wat jij zegt is ook lastig inderdaad. Dan koop je zo'n bio kipje maar dan liep die boer misschien wel heel de dag tegen ze te schreeuwen.
Klinkt wel lekker wat je gaat eten!
Weet nog niet wat ik eet eigenlijk. Heb nog bloemkool liggen en champignonnen van gister en heb perongeluk te veel tomaten gekochtDus denk dat ik dat maar bij elkaar gooi met een vleesvervanger erbij.
Nee, dat idee heb ik ook niet maar aangezien het in de bonus was en dezelfde prijs was als een 'normale' kip.. ach ja. En inderdaad, dat van de losse kruiden kan inderdaad, heb hier al wat anijs liggen (we hadden uit duitsland een keer een pakje rooibos thee met anijs gehaald maar nergens te verkrijgen hier dus hop, pakje rooibos gekocht en opzoek gegaan naar anijskruiden en dat bij elkaar in, jummie!) En heb ook tijmthee van de biologische winkel omdat dat goed schijnt te zijn bij keelpijn etc. Maar dat is eigenlijk de enige 'lossé thee die ik heb, de rest is allemaal van pickwick, drink ook alleen thee als ik het echt koud heb en gooi er dan ook nog eens anderhalve schep suiker in.

En kruidenplantjes... ik heb een paar maanden geleden een bieslook plant gehad maar dat ding had op de één of andere manier zoooveel water nodig en groeide enorm en ging stukken dood en zoveel bieslook aten ik en mijn huisgenoten nou ook weer niet... (Plus het feit dat we soms alle 3 het weekend weg waren en als we dan terugkwam hing die op apengapen.