Zag dat jullie het over draaiplateau's hadden! Ik heb ze bij de Conrad vandaan. Deze zijn ideaal voor de workshops, want neemt niet zoveel ruimte in beslag:

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kinke schreef:Jep, gaat alleen om de kleur. Ik vind het tweede recept trouwens lekkerder
sharoontje schreef:Ik zag gisteren dat ze bij ons in Deventer ook een taartenwinkeltje hebben geopend die ook workshops doen. Alleen maar ook met andere mensen.. En er stond 37,50 p.p bij. Dan maak je een taart, je snijd hem door, je vult hem etc etc. Is dit duur voor een workshop?
sharoontje schreef:Ik zag gisteren dat ze bij ons in Deventer ook een taartenwinkeltje hebben geopend die ook workshops doen. Alleen maar ook met andere mensen.. En er stond 37,50 p.p bij. Dan maak je een taart, je snijd hem door, je vult hem etc etc. Is dit duur voor een workshop?
Kinke schreef:sharoontje schreef:Ik zag gisteren dat ze bij ons in Deventer ook een taartenwinkeltje hebben geopend die ook workshops doen. Alleen maar ook met andere mensen.. En er stond 37,50 p.p bij. Dan maak je een taart, je snijd hem door, je vult hem etc etc. Is dit duur voor een workshop?
Je bedoelt CakeCorner denk ik. Zoetenzo geeft ook workshops maar zij geeft ze zelf. Ik vind het niet duur.
Samantha_ schreef:Die zijn idd handig!
aargh, ik ben echt snugger bezig. Ik moet zaterdag een barbapapa taart hebben. Nu ben ik de poppetjes aan het boetseren. Helemaal niet bij nagedacht dat er 2 zwarte zijn. Voor 1 zwart poppetje had ik nog net genoeg zwart fondant, maar niet voor 2. En moet ook nog de oogjes etc met zwart doen.
Wat zal ik nu doen? Heb ook geen zwarte kleurstof, en even halen gaat lastig worden, morgen hele dag werken, vrijdag wel thuis, maar geen winkel in de buurt waar ik even heen kan. Dichtste bij is nieuwegein of utrecht.