Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
prakkie schreef:Mooi gedaan Risje80. Dat is zeker geen gemakkelijke taart om te maken!
Mag ik een zeurpiet zijn?![]()
![]()
![]()
Ik zeg het alleen omdat ik het zonde van zo'n mooie taart vind.
Ik zou proberen de volgende keer de dust die op je taart gekomen is er met een nat doekje of nat kwastje af te halen.
Verder is hij wel heel mooi!
Risje80 schreef:prakkie schreef:Mooi gedaan Risje80. Dat is zeker geen gemakkelijke taart om te maken!
Mag ik een zeurpiet zijn?![]()
![]()
![]()
Ik zeg het alleen omdat ik het zonde van zo'n mooie taart vind.
Ik zou proberen de volgende keer de dust die op je taart gekomen is er met een nat doekje of nat kwastje af te halen.
Verder is hij wel heel mooi!
Bedankt voor je tip.
Ik had geprobeerd om het eraf te krijgen met een (te droog, denk ik) doekje, maar ik was bang dat het ging scheuren. Was voor het eerst dat ik zo`n taart heb gemaakt en met dust heb gewerkt. Overigens wilde dat niet echt droog worden, heb het wel met wat druppeltjes alkohol aangemaakt. Misschien nog een tip voor me
Monique1985 schreef:Goedemorgen allemaal!
Dus als jullie er een smaak toevoegen aan de botercreme dan is het wel lekker? Had laatst voor de kinderfeestjes ook zo'n toef gemaakt, maar vond het zelf erg machtig en de kinderen ook. Lieten hem voor de helft staan. Ik doe altijd helft roomboter helft margarine en dan poedersuiker. Iemand nog andere suggesties, zodat het minder machtig word? Die van de shop zijn die minder machtig?
Mayo super mooi gepuzzelt! Ik kan dat echt niet puzzelen.. Had er zondagavond nog even voor gezeten (wel een moeilijke hoor) maar man wat word ik daar gek van, dus gauw alles weer weggepakt en toch maar weer gaan boetseren. Die taart van 40 is ook mooi! Lekker simpel, maar simpel hou ik van!
Risje mooi geworden hoor! Erg knap!
Anc ik ben niet zo'n ster in puzzelen, maar dus zondag weer geprobeert en merkte dat je met een aardappelscheelmesje het mooiste snijd en dat de marsepein/fondant dan niet mee gaat.
Samantha_ schreef:Iemand dit wel eens gemaakt, zou dat te doen zijn??
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi ... ?id=125476