Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
OldSkipper schreef:Hmm dan kan ik ze net zo goed in de winkel halen, vind t niet erg goedkoop + dat er nog verzendkosten bij komen...
suuzepuus schreef:21 eieren per week met 4 kippen is toch helemaal niet veel?? Wij hadden 4 kippen en hadden er soms 5 per dag!!!
Wat doe jij met de lavas (zonder ')?? gooi je het erbij en haal je het blad er weer uit? of maak je het fijn en eet je het op?
kebie schreef:OldSkipper schreef:Heeft iemand een idee hoe ik aan frambozenstruiken kan komen zonder ze in de winkel te kopen (vond ze nogal duur) ... kun je die ook stekken of zaaien?
Ik heb een bos staan, kom je ze uitspitten?
suuzepuus schreef:Dus de blaadjes laten drogen. Dat is fijn om te horen, ik vind het erg lekker (lavas) maar vind het jammer dat het alleen in de zomer is.
Ik hoorde dat je het niet mee kon eten omdat je dan aan den race zou gaan. Ik heb het een paar keer gewon meegegeten in de soep en nergens last van gehad (mn visite ook niet) dus had al gedacht dat het wel zou kunnen!! thanks!!
Zometeen 3 kipjes ophalen. Wij hebben 2 brahma kippen en een haan. Nu komen er 3 krieltjes bij. Een witte, bruine en een zwarte!!!
OldSkipper schreef:Ik heb nog wel aardbei stekjes voor de liefhebber... t zijn doordragers, dus geven de hele zomer lekkere aardbeitjes!
Ook heb ik veel te veel tomatenplantjes, maar denk dat die niet te verzenden zijn, daar zijn ze te dun voor.
Ibbel schreef:caj2008 schreef:op het briefje dat er aan hong staat dat hij winterhard is tot -15
Hadden ze gedroomd. -5 komt meer in de buurt.
Jannepauli schreef:heeft iemand DE tip om van zevenblad af te komen? Wij hebben alles al geprobeerd: van omzetten door de loonwerker, worteltje voor worteltje uittrekken tot spuiten aan toe.. en nog steeds groeit die troep ieder jaar weer door. IK HAAT HET!!! Moet ik me er maar bij neerleggen en het gaan eten? Ik las ergens dat zevenblad 'arme-lui-spinazie' genoemd wordt en je het kan eten?