Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

fjordjes schreef:@ Pluizebolpum, denk dat je dan ook niet veel overhoud om te eten. Wat dacht je dan van appelmoes? Daarin gaan alle rotte appels ook als er een worm of rups inzit. En dan wil je niet weten wat er allemaal in je blik met erwten zit... Mijn vriend is loonwerker en met erwten dorsen gaat er van alles in, kikkers, allerlei insecten, jonge ree'tjes etc.
listiglistje schreef:Ieuw...is dat soms die flubbers die ze aanprijzen als vruchtvlees? Blij dat ik alleen maar versgeperste sinaasappelsap drink.in vruchtensappen gemiddeld 5 fruitvliegeieren en 2 maden meegaan in het productieproces
_Tara_ schreef:Fruitvliegeieren kan ik me nog best wel wat bij voorstellen eigenlijk. Die dingen zijn zo ontzettend klein. En er staat dat ze mee gaan in het productieproces, is dat dan van 1 pak sap, van 1 dag, van 1 jaar?
Maar reeën tussen de doperwtjes, dat gaat er bij mij echt niet in dat dat waar is

Dr. Hauschka bijvoorbeeld.
_Tara_ schreef:Je hebt ook make-up zonder of met minder rotzooi dan de regulieren merken. Moet je alleen wat beter zoekenDr. Hauschka bijvoorbeeld.
Dat andere mensen zeggen dat ze iets nooit meer eten en 't vervolgens wel nog doen, wat heb ik daar aan? Dat is toch geen reden om dan zelf maar precies hetzelfde te doen
Ik heb volgens mij nog nooit paardenvlees op. Maar ik zou het niet laten staan. Waarom wel een koe eten, maar geen paard?

Peerke_ schreef:Mijn broertje wou vanavond geen haas eten, want het was een haas geweest...
dus hij ging frikandellen eten, dus ik zo... dat is een koe geweest hoor
maar dat was dus anders...
Maar vaak kun je beter niet weten wat er in een product zit, kroepoek bijvoorbeeld, dat vinden opeens ook veel mensen niet meer lekker als ze horen dat het van garnalen wordt gemaakt
Op de manege waar ik gewerkt heb hadden we met ponykamp altijd frikandellen zonder paardenvlees, of ja dat vertelde we
_Tara_ schreef:Je hebt ook make-up zonder of met minder rotzooi dan de regulieren merken. Moet je alleen wat beter zoekenDr. Hauschka bijvoorbeeld.
Dat andere mensen zeggen dat ze iets nooit meer eten en 't vervolgens wel nog doen, wat heb ik daar aan? Dat is toch geen reden om dan zelf maar precies hetzelfde te doen
Ik heb volgens mij nog nooit paardenvlees op. Maar ik zou het niet laten staan. Waarom wel een koe eten, maar geen paard?
Niien_ schreef:Ik let ook erg op wat ik eet! Al zou ik wel eens willen weten waar dat ik zo'n boekje met E-nummers kan vinden, ik weet er een paar waar ik op let. Ik eet low carb en low fat. We eten hier geen bio, omdat dat gewoon te duur is.