Jij kan je lol op tijdens je verlof Lisette

Bij ons bij de supermarkt verkochten ze ook kleine porties marsepein, maar dat was 1:2, dat werkt niet fijn
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nu maar hopen dat de tegenpartij zijn aansprakelijkheid accepteert... Anders vrees ik een langslepend proces! Als ik daar meer over weet kan ik pas weer spulletjes kopen, voorlopig houd ik al mijn centjes aan de kant voor het worst case scenario waarin ik alle kosten aan mijn auto zelf moet betalen. Ik duim weer verder

ik ga ook eventjes zoeken naar die sugarflair kleurstoffen, en ik zag net in het makrokrantje, dat

Kieffer schreef:Oh wat een schattige bakvorm Lindas2! Blijft dat wel een beetje goed, zo'n silliconen bakvorm? Ik zie ze altijd liggen en ben bang dat het zacht wordt in de oven, gaat vervormen en dat je vervolgens een hele gekke cakevorm krijgt
Dat dacht ik ook! Heb ook een aantal vormen voor bonbons liggen.. maar ze moeten toch echt een temperatuur van 225 graden aankunnen.. Ik vond m zo leuk! Nu weet ik alleen niet hoe ik dit moet bekleden
Annemiekbram schreef:Kieffer, dat wil heel goed hoor een siliconen bakvorm! Is nog makkelijker/fijner als een gewone vind ik!
Linda, ik denk dat je stukje voor stukje moet doen.... of juist 1 kleur en dan de losse stukjes puzzelen als t ware...
Ik wist niet eens dat de Makro funcakes en Wilton had! Binnenkort ook maar eens heen dan