Hoe verder m.b.t. het testrecept.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fnanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-10 13:09

Ons voorstel nu:

Citaat:
We gieten het testrecept in de vorm van een thema.
Dit maakt dat een ieder hier zelf mee aan de slag kan; en op die manier krijgt creativiteit alle ruimte.
Er komt geen voorbeeldrecept in het thema voor; hierin is een ieder vrij. Heb je bijvoorbeeld al een recept wat past bij het thema: plaats het dan zodat anderen ermee aan de slag kunnen.
Mocht je een recept gemaakt hebben; foto's zijn van harte welkom ter illustratie. (Hou rekening met het feit dat er 2 foto's zichtbaar geplaatst mogen worden, de rest in links a.u.b.)

Tijdpad:
- ieder thema loopt 1 maand.
- aan het begin van de maand begint de brainstorm voor een nieuw thema (apart topic?)
- het nieuwe thema wordt bekend gemaakt in het BNB, waarin tevens een verslag van de maand ervoor wordt meegenomen.

Nu tot eind november starten met het thema HERFST.

Dan nog de vraag: brainstorm voor een nieuw thema in een apart topic? Of in het lopende topic betreffende het thema?

inge81

Re: Hoe verder m.b.t. het testrecept.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 13:34

word het niet onoverzichtelijk als de brainstorm en de recepten door elkaar heen lopen. Denk dat voor een nieuw thema mss beter met een poll gewerkt kan worden. Wel dat je altijd de optie anders, namelijk erbij hebt staan. Dan is ook in 1 oogopslag te zien welk thema de winnaar is voor de volgende maand.

Als dan bijvoorbeeld anders de winnaar is, dat er van de anders inzenders 1 uit de hoge hoed wordt getoverd. En de andere anders inzenders zouden in de poll van de maand erna weer toegevoegd kunnen worden.

zo in mijn hoofd heel duidelijk, weet alleen niet of het nu heel duidelijk opgeschreven is :)

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 17:16

Ik ben ook voor brainstorm en resultaten in een apart topic. Ik denk dat dit een hele goede opzet is en ik hoop dat het weer helemaal opleeft nu, ik ben benieuwd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 17:18

Brainstorm voor volgende maand in apart topic, anders wordt het onoverzichtelijk. Poll is misschien ook wel een goed idee.

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 13:09

Brainstorm inderdaad in een apart topic. Die poll zou dan bijvoorbeeld halverwege de maand gemaakt kunnen worden uit de eerder geposte ideeën en toegevoegd aan de OP? (dus er komt een topic voor het brainstormen, daaruit komen verschillende thema's, die mogelijkheden in een poll en voila stemmen maar?)

Fnanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-10 12:39