Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
_Noraly schreef:ik ben helemaal blij met mijn nieuwe kweeksetjes, aardbeijen, tomaten, olijven en basilicum hadden ze liggen. En staan nu geplant en al voor me raam.
(waren te koop bij de action) Ben benieuwd wanneer ze opkomen
Heb ook nog foto's gemaakt maar die zal ik er vanavond even opzetten!!

Breghje schreef:missnynke schreef:
Mei is eigenlijk te laat om een fruitboom nog te verplanten, als je het komende week nog doet en veel water geeft, is de kans een stuk groter dat het boompje het red!
Sjips.. en aanplanten?? Geldt dat ook voor peertjes?
Die kun je om de 1,5 meter planten, (valse) meeldauw-resistente soorten die ook prima buiten kunnen....
Hier m'n tafel met van alles

Ha ha
missnynke schreef:Hoe houden jullie trouwens de kippen bij de plantjes vandaan?

annepanne schreef:Jat maar raak, het is niet mijn idee maar wel handig![]()
Hoop dat je blaag tijd voor je heeftHa ha
Ehm wij hebben geen kippen...
! Mijn blaag is 10, weet je hoe "niet cool" het is om je moeder te helpen
? Dus als ie wil dan moet ik dat moment echt meteen grijpen..... _Noraly schreef:jaa, zo'n aarde-geval kon je maar 1 potje half mee vullen. Dus heb gewoon verse grond gepakt en daarmee de potjes gevuld. Beter dan dat nep aarde
Zijn die van jou al ontkiemd dan?

en een hoop mos weggestoken. Mijn verzopen aardbeienplanten van vorig jaar bleken toch weer jonge scheutjes te geven, dus die hebben we eruit gefilterd en die staan nu in een hoekje in de volle grond, met iets verderop twee tomatenplantjes. De rest van de tuin is nu nog wat kaal, maar de tijd was op. Kan nu iig weer aan de picknicktafel zitten zonder me te ergeren aan overblijfselen van de herfst.