[HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MaiMai

Re: [HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 12:40

Somebody_ schreef:
mieske schreef:
Nou ik heb daar nog nooit commentaar op gehad hoor Madeira Knipoog
Internationaal is het toch iets anders he..

Dat is zeker waar, in de nationale sport is het wel geaccepteerd dat er mensen rijden met een maatje meer, maar op de grotere wedstrijden/internationaal zie je weinig mensen met een maatje meer en het wordt ook echt niet gewaardeerd..

Ik heb het zelfs nationaal wel eens gezien, dat het op een protocol werd gezet. Paard pastte zelfs heel mooi bij de ruiter, ze reed echt niet op een iel dingetje. Heel confronterend.

mieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 12:41

Dan ben je toch al een heel eind op de goede weg Madeira Ja

mieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 12:42

MaiMai schreef:
Wheeeh, ik heb net mijn les afgebeld, ik baal er echt onwijs van. Maar ja, als ze mijn dak repareren zit ik vanavond tenminste droog... Vooral in de badkamer is het echt heel erg, dweilen met de kraan open.

Oh vervelend dat je nu niet kan lessen.. Maar je dak maken is ook belangrijk als je droog wilt zitten Tong uitsteken

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 12:42

eigenlijk heel stom, dat het 'dik' zijn zo slecht geaccepteerd wordt in de wedstrijdwereld, als het plaatje alsnog klopt, zou het imo niet zo'n probleem moeten zijn...wel uiteraard als het een probleem voor de pony zou zijn...
maar goed ben verder ook niet zo bekend in de wedstrijdwereld, ook geen behoefte toe ook Clown

balen dat die dakmensen er nu net zijn gekomen Nagelbijten / Gniffelen maar goed, droog zitten is ook wel fijn natuurlijk!

net even met oma boodschappen gedaan, ga ik nu even heel technisch de spotjes van de lamp op mijn kamer vervangen, want als 2 vd 4 het niet meer doen wordt het toch wel heel donker Clown

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 12:43

Hmm en zeggen mensen ook nog dat ik op Madeira pas haha Tong uitsteken

MaiMai

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 12:43

Ja, ik heb vorig jaar al eens gehad dat er echt een stuk naar beneden viel en nu zit er ook al wat los.
Nu heb ik wel meer tijd om de lessen van vanavond voor te bereiden. Elk voordeel heb z'n nadeel.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 12:44

xingridx schreef:
eigenlijk heel stom, dat het 'dik' zijn zo slecht geaccepteerd wordt in de wedstrijdwereld, als het plaatje alsnog klopt, zou het imo niet zo'n probleem moeten zijn...wel uiteraard als het een probleem voor de pony zou zijn...
maar goed ben verder ook niet zo bekend in de wedstrijdwereld, ook geen behoefte toe ook Clown

balen dat die dakmensen er nu net zijn gekomen Nagelbijten / Gniffelen maar goed, droog zitten is ook wel fijn natuurlijk!

net even met oma boodschappen gedaan, ga ik nu even heel technisch de spotjes van de lamp op mijn kamer vervangen, want als 2 vd 4 het niet meer doen wordt het toch wel heel donker Clown

Ik vind het er vooral meestal niet uitzien, sorry Bloos. Die echt te dikke mensen die niet meer mee kunnen komen met de bewegingen van een paard en met een knalrood hoofd mee zitten te hobbelen, in een witte rijbroek Bloos. Het is wel een mode die niets flatteert Tong uitsteken

mieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 12:45

Als ik rijd heb ik ook een rood hoofd hoor Clown

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 12:45

Sheran schreef:
xingridx schreef:

Ik vind het er vooral meestal niet uitzien, sorry Bloos. Die echt te dikke mensen die niet meer mee kunnen komen met de bewegingen van een paard en met een knalrood hoofd mee zitten te hobbelen, in een witte rijbroek Bloos. Het is wel een mode die niets flatteert Tong uitsteken

Dit is nou echt heel stom Tong uitsteken
Ik heb hier dus GEEN last van onder het rijden. Sommige zeggen zelfs dat het ''normaal'' eruit ziet.

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 12:46

nee dan is het idd wel wat anders Machteld Knipoog maar dan klopt het plaatje niet...rijdt er een stevig persoon op ook een stevig paard, en als die persoon dan ook nog gewoon fatsoenlijk kan rijden, zou het niet zo'n probleem moeten zijn Lachen

Kijk, ik reed met mijn 1,91 ook op een tinker van 1,50 ofzo, ook niet het ideale plaatje, maar het ging wel, en reed er verder ook geen wedstrijden mee, dus over dat plaatje maakte ik me ook niet zo druk Clown

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 12:47

Meld me ook, woog vanochtend 58,5... Zou graag terug gaan naar de 53 ofzo...

mieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 12:48

Ook slanke mensen kunnen een rode kop krijgen tijdens het rijden... Scheve mond

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 12:49

Mijn DA heeft weleens tegen een klant gezegd dat ze veel te zwaar was voor haar paard. Nagelbijten / Gniffelen Die heeft meteen een andere DA gezocht. Vind het wel goed van hem. Haha!

mieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 12:50

Hoi Sanne Doei!

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 12:56

Hoi trouwens,a lle nieuwkomers!

Was er trouwens al getemd om hetoude topic te sluiten enzo?

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 12:58

Inderdaad Ingrid, dan is het wat anders Ja. Ook dikke mensen kunnen er goed uitzien op een paard, vind ik. Het ligt vooral aan de rijstijl hoe je er als combinatie uitziet.

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 13:00

Sheran schreef:
Inderdaad Ingrid, dan is het wat anders Ja. Ook dikke mensen kunnen er goed uitzien op een paard, vind ik. Het ligt vooral aan de rijstijl hoe je er als combinatie uitziet.

Daar is helaas niet iedere jury het mee eens..

MaiMai

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 13:00

xingridx schreef:
Hoi trouwens,a lle nieuwkomers!

Was er trouwens al getemd om hetoude topic te sluiten enzo?

Nu wel Lachen

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 13:04

ik moet eerlijk toegeven hele zware ruiters in witte rijbroek ook niet prettig vind om te zien. het is een ander verhaal als ze het paard niet storen in de beweging.

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 13:16

benangelique schreef:
ik moet eerlijk toegeven hele zware ruiters in witte rijbroek ook niet prettig vind om te zien. het is een ander verhaal als ze het paard niet storen in de beweging.

Ik voel me nu beetje aangevallen Verdrietig

Madeira en ik zijn vast ook niet zo'n mooie combi.. en zou ik te zwaar zijn.. bah.. Verdrietig

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 13:18

Madeira Ach gut ik doelde echt niet op jou hoor! Ik vind jullie prima passen als combi Lachen

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 13:21

Jeetje wat hebben jullie veel bijgekletst!!! Haha!

Leuk topic Blinni! Ja

Kreeg net een pb'tje van een jury die mij zondag in de ring had gehad. Vond het leuk om te zien dat ik Gadget met zoveel plezier door de baan heen stuurde en dat wanneer we wat uitgebalanceerder raakte, er dan wel potentie in zat! Bloos echt super leuk om te horen!!!

Gadget had zondag z'n turbo aangezet, dus ging wat ongecontroleerder en harder Clown hihi, had 171 en 175 punten, was alsnog hartstikke tevreden!

MaiMai

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 13:22

Ik vind dat jij juist heel erg rekening hebt gehouden met het paard dat je wou hebben, Paulien.
Dat van die witte broeken ben ik het wel met Angelique eens, maar die staan bijna niemand vind ik. Als je maar een kilo teveel weegt is het al mis. En bovendien lijken het net maillots. Wordt tijd dat ze in de dressuur eens een ander kleurtje gaan gebruiken Tong uitsteken

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 13:25

dat zijn leuke berichtjes, Siz!

En Paulien, wat Maimai ook al zegt, jij hebt Madeira toch met zoveel zorg uitgekozen, je bent niet voor niets zo lang op zoek geweest, en bij jullie misstaat het ook niet.
Witte rijbroeken zijn gewoon stomme uitvinding Clown

zo, lunch op, dan ga ik nu écht wat voor school doen, maar heb geen zin Clown

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 13:26

Siz, leuk Haha!

Sheran: gelukkig maar... voel me snel onzeker..
MaiMai: ik vind wit ook niet zo mooi.. maar ben gewoon nu opeens heel erg bang geworden dat ik teveel weeg voor Madeira.. dat wil ik echt niet.. wil haar niet belasten! Ik stap bewust op met een krukje/stoel voor haar rug..
Ingerid: ja, dat is zo.. maar Madeira is niet een super stevige paard .. beetje middenin na mijn idee..

Mijn dagje:
O: 1 'ontbijtcracker' met niets + choco snack a jack rijstewafel
T: 1 koekje van Continu (jaa de andere 2 in het pakje mooi laten zitten Haha!)
L: 1 bakje met yoghurt (niet zoveel) banaan, 2 afgestreken eetlepels candarel (was iets te veel/zoet)

Nu maar hopen dat ik ooit meer ga afvallen. Verdrietig
Laatst bijgewerkt door Madeira_ op 28-10-08 13:27, in het totaal 1 keer bewerkt