Senseo Hot Choco

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Timbers

Re: Senseo Hot Choco

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 19:27

Ik heb inmiddels alle supermarkten hier in de buurt gehad.....AH allebei die in Mijdrecht en zelfs in Uithoorn, de C1000 in Wilnis en Uithoorn, de Plusmarkt in Mijdrecht, en de SuperdeBoer in Vinkeveen maar nergens hebben ze de starterkit of padhouder
Vind ik trouwens wel raar want het is net nieuw dan moet er toch een padhouder ergens te koop zijn Frusty

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-08 19:34

Ik zal eens bij ons kijken maandag, of wij hem nog hebben.
Wil hem best opsturen hoor Ja als je gewoon de kosten overmaakt.
Zo ben ik toen de Chocomel uitkwam ook aan mijn padhouder gekomen *LOL*

Timbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 19:36

Dat zou lief zijn Ja
Ik ga morgen eerst even kijken of ze hem nog in Egmond hebben....mijn neefje is jarig en de AH daar om de hoek is ook op zondag open. Heeeeeeeeeeel handig Knipoog

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 19:39

Oh dacht ga ook zo'n starterskit halen om te proberen maar gelukkig lees ik dat deze ook niet op de nieuwe Senseo past Scheve mond hadden we ook met die van Chocomel.. Toen hadden we die cups maar opengeknipt en hem op de een of andere manier in dat ding gepropt maar er kwam toen heel waterig spul uit, overal behalve in de beker. Clown
Beetje raar want die van Senseo zijn net nieuw, dan kunnen ze toch ook gelijk zo'n houder voor de nieuwe Senseo apparaten maken?

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 11:52

Ik heb toch weer chocomelcups gekocht! De cups heel goed schudden, gaatjes doorprikken in het middenstukje, en als het water er door is cupje eruit halen en het water (+ evt. overgebleven choco) in je mok erbij doen.
Tja, het is even extra werk maar dan heb je gewoon een goed bakkie choco Haha!

Extra tip: Maak je beker/mok eerst warm (spoel 'm met heet water) dan heb je nóg warmere chocomel Haha!

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 11:58

De pads zijn ook via DE verkrijgbaar voor de hot choco

Imala204

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 12:04

Hadden ook het pakketje gekocht, maar paste helaas niet in onze Senseo New Generation. Heb nu eerst een passende houder moeten bestellen. Dus nog even afwachten hoe het smaakt.
Padhouder heb ik besteld via http://www.senseo.nl/Pages/Home.aspx Maar daar staan ook adressen bij waar je ze zo kunt kopen. Dacht oa bij de JUMBO.

Si_monee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 13:14

kun je die houder gewoon via senseo bestellen? dan ga ik dat ook maar eens doen Lachen

Imala204

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 13:21

Si_monee schreef:
kun je die houder gewoon via senseo bestellen? dan ga ik dat ook maar eens doen Lachen

Ja, maar de verzendkosten zijn wel duurder dan de houder zelf Ach gut

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 13:24

Als deze beter zijn dan die van chocomel moet ik ze eens gaan proberen! Tong uitsteken

Wel grappig, toen de senseo er net was zat er een briefje bij van heeft u nog suggesties, meld ze aan ons. Mijn vader heeft toen gemaild, misschien een optie om ook chocomel voor in de senseo maken.. Waarop mijn vader reactie terug kreeg: Bedankt voor uw suggestie maar de senseo is er alleen voor koffie...

Jammer dat mijn vader de mail niet meer heeft Tong uitsteken

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 12:56

Margreth schreef:
Si_monee schreef:

Ja, maar de verzendkosten zijn wel duurder dan de houder zelf Ach gut

Ja, echt belachelijk is dat!

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 21:17

Si_monee schreef:
we kunnen bij de Appie wel die padjes vinden maar niet die paarse houder?
Kan ik die ergens bestellen of wat?

Ik werk bij een AH en wij hadden die houders dus ook niet (meer) weet niet of ze er wel geweest zijn maar bij de EMTE hebben ze wel pads met houders (daar heb ik hem zelf gehaald) dat is dan wel die van senseo!

Imala204

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 22:01

EL4a1990 schreef:
Si_monee schreef:
we kunnen bij de Appie wel die padjes vinden maar niet die paarse houder?
Kan ik die ergens bestellen of wat?

Ik werk bij een AH en wij hadden die houders dus ook niet (meer) weet niet of ze er wel geweest zijn maar bij de EMTE hebben ze wel pads met houders (daar heb ik hem zelf gehaald) dat is dan wel die van senseo!

Wij hadden bij de Plus ook de pads met houder, alleen paste de houder niet op onze Senseo (new generation)

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 07:45

wij hebben de oudste senseo (zonder klepje bovenop zeg maar) en daar past hij gelukkig wel in!

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 08:03

Heb em toevallig gisteren bij de Jumbo gehaald, een startset én een padhouder los, want die in die set zou niet passen.

Ik heb em gisteren op, en vond em wel gaan.. ik ga er vandaag eens gaatjes in prikken, kijken of de smaak wat steviger wordt Haha!

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 08:28

ik heb van de week de Hot choco geprobeerd. Gadverdakkie zeg! díe vind ik pas waterig! Nagelbijten / Gniffelen ik prik extra gaatjes in mijn Chocomel cupje en dan vind ik 'm heerlijk Lovers