Reden van het topic is dat ik een beetje inspiratieloos ben
en eens wat nieuws wil proberen, daarbij kunnen de andere bokkers er natuurlijk ook inspiratie uit halen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
en eens wat nieuws wil proberen, daarbij kunnen de andere bokkers er natuurlijk ook inspiratie uit halen
susan schreef:siciliaanse ovenpasta van honig, heel snel en simpel
ipv gezeefde tomaten doe ik er trouwens in partjes gesneden cherrytomaten door
susan schreef:ja hoor
je gaat naar d esupermarkt, kmoop dit
http://www.honig.nl/subpage.aspx?l1=168 ... 30&pid=245
leest d ebeschrijving op de achterkant en vervangt d egezeefde tomaten door cherrytomaat

Zoals de zuurkoolrolletjes waar ik gek op ben 

friezenfan2 schreef:spinazie ala creme
spekjes
champigon
en pasta
)

.
Lianne84 schreef:friezenfan2 schreef:spinazie ala creme
spekjes
champigon
en pasta
O heerlijk! Ik gooi er meestal nog een beetje kruidenkaas of boursin Cuisine doorheen![]()
Verder vind ik wraps ook erg lekker, makkelijk ook dat je daar van alles in kunt doen (vaak is het bij ons geen kliekjesdag, maar wrap-dag wat eigenlijk op hetzelfde neerkomt)
Ook lekker: kippentaart: deeg van Daneroll in een springvorm, stukjes kip, courgette, ui, paprika, komkommer snijden en bakken in een pan, bakje smeerkaas sambal erdoorheen, in je taartvorm, even in de oven.. mmm
Of: mexicaanse salade: Luchtige monchou mengen met mayonaise en knoflook, onderin een schaal doen. Daarbovenop gesneden ijsbergsla, rode ui, paprika, tomaat, dit op het monchoumengsel leggen en daarboven op wat tacosaus en geraspte oude kaas. Lekker op een stokbroodje.