Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

! Dieuwke1989 schreef:Rice Krispies!
Wmijn schreef:Ik ben altijd opzoek naar de ECHT toverballen. Niet diegene die na 5 kleurtjes al op zijn en aan de binnenkant zacht zijn, maar die die in mijn herinnering wel honderden kleurtjes hadden. In het echt waren het er een stuk minder, maar wel meer dan 5! Maar, ze schijnen gewoon niet meer gemaakt te worden
Tavanta schreef:Ooo, ik mis Treets, die waren echt lekkerder dan de M&M's.......
! En die bruine zakjes, met Bonito's. Dat waren zeg maar gewone M&M's met andere kleurtjes en gezichtjes erop. Kreeg ik altijd bij oma
! 
. Dat laagje likte je er eerst af en dat kleffe restje dat je dan over hield stopte je als laatste tussen je kiezen. Dieuwke1989 schreef:Rice Krispies!
.
Gwen schreef:En als kind vond ik die ronde gekartelde koekjes met een gekleurd suikerlaagje zo lekker. Dat laagje likte je er eerst af en dat kleffe restje dat je dan over hield stopte je als laatste tussen je kiezen.
.
Ilse schreef:Dieuwke1989 schreef:Rice Krispies!
Die zag ik gisteren nog in de AH staan hoor.
Ik mis de Sultana's met stukjes chocola, die kan ik echt al járen nergens meer vinden! Die hadden ipv bv. krenten stukjes chocola
vroeger hadden ze Baukje mix in de winkel om appeltaarten (en nog wel meer dingen) mee te maken maar die hebben ze er uit gedaan
en zo zijn er nog veel meer dingen die ze eruit gedaan hebben maar ik weet zo even niet meer iets