Gisteren ben ik helemaal doorgelicht en kwam naar voren dat ik geen melk meer moet hebben. Nou is dat best een probleem want ik drink maar liefst 1 liter melk op een dag
Er kwam ook naar voren dat ik veelste weinig water dronk en geen tarwe meer mag hebben. Nu werd er "voorgeschreven" om overal maar water bij te drinken en zo ook mijn ontbijt/lunch. Ik weet nou al dat dat geen succes word
Echte ijskoude melk is nou eenmaal het lekkerst bij het eten. Ik loop al sinfs 2008 in het ziekenhuis met ernstige longproblemen maar de dokters kunnen niks vinden in al die jaren en hebben het op een "bronchitis" gegooid met poedertjes en alles. De medicijnen deden helemaal niks. Nu blijkt dat ik door melk dik speeksel aanmaak dat de longen in gaat en gaat irriteren/ontsteken. Hij zegt dat ik mij een stuk beter en opgeluchter ga voelen als ik stop met melk. Ik kan overigens iedereen zo"n test aanraden. Op deze site meer info
https://www.amateurgras.nl/voetbalnieuw ... de-v-check
Ranja raad ie af ivm suikers. Ik heb wel suikervrije ranja.
Wie weet er een vervanger voor (volle vette) melk wat een beetje te pruimen is bij het eten? Soja producten of iets anders dan koemelk vind ik niks

Wat drinken jullie?
Alvast bedankt
Ik heb deze