Omdat ik vandaag door de stad fietste met een paar vriendinnen, zagen we dat de eerste ijswinkel al open is. Wij hadden gelijk een gesprek/discussie over het lekkerste ijs. Nou vraag ik me af wat vinden jullie nou het lekkerste ijs?
Het valt me op dat elk zaakje weer andere smaken heeft en dat het nog best wel kan verschillen kwa smaak. Ik ben helemaal gek van citroen ijs en yoghurt amarenen. Vind de citroen ovirigens bij elke zaak wel weer anders. de ene minder zuur dan de ander. of ligt dat aan mij?
Yoghurt ijs, mjammiej! Hier gaat vanaf morgen het ijsrestaurant weer open Daar hebben ze het lekkerste ijs wat er bestaat, en de keuze is er reuze!
8nnemiek
Geplaatst: 03-03-16 21:20
Vroeger haalde ik italiaans ijs bij een klein cafeetje in het dorp en dat is nog steeds het lekkerste ijs wat ik ooit gehad heb. Nooit meer zo'n lekker ijs ergens kunnen vinden! Dat was heerlijk zoet, zuur, en gewoon bomvol smaak en stukjes vruchten/chocolade Vooral het bosbessenijs en chocoladeijs! Tegenwoordig neem ik meestal de stragiatella, chocolade, aardbei/framboos/bosvruchten.. Of stroopwafel, die is ook lekker
Uit de winkel staat Cookie dough van Ben&Jerry's met stip op 1! Had ik nooit aan moeten beginnen haha! En van de ijssalon koffie-ijs!
pinto_1
Geplaatst: 03-03-16 21:40
Gewoon roomijs...
Flowery
Geplaatst: 03-03-16 21:41
Bij de ijsboer: kaneelijs
In de winkels: B&J Cookie Dough, daar mag je mij wakker voor maken
Moirin
Geplaatst: 03-03-16 21:42
Ik ben gek op frozen yoghurt! Maar qua 'echt' ijs ga ik voor italiaans schepijs, vooral watermeloen! Als het maar geen gummy beren ijs is, dat kwam ik tegen in Spanje
verootjoo
Geplaatst: 03-03-16 21:44
Ik heb heel veel lievelingssmaken, het hangt echt van mijn bui af wat ik kies bij de ijssalon Ik hou het meest van: groene appel, meloen, ananas, witte chocolade, yoghurt-aardbei, cookiedough, brownie, rum-rozijnen.
Fortitude
Geplaatst: 03-03-16 21:44
Ieee die gummyberen! Ben je lekker aan het likken heb je ineens zo'n brokstuk beer in je mond
limagirl
Geplaatst: 03-03-16 21:45
Citroen, maar chocolade vind ik ook heel lekker. Verder heb ik in Italië heerlijk kokosijs gegeten (alleen die neem ik verder nooit omdat er hier meestal kokosaroma inzit of zoiets en dat smaakt chemisch. In Italië maakten ze het ijs wel met echte kokos.)