Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) Ik gun mezelf er ook geen tijd voor maar dat gaat nu allemaal veranderen..

), maar ik eet wel over het algemeen vegetarisch en regelmatig ook veganistisch. Ik de blog ohsheglows.com heel erg aanraden, en ook haar kookboek vind ik heel goed hoewel je die alleen via Amazon kan kopen. Allemaal erg lekkere recepten en met verschillende moeilijkheidsgraden. Doordat ik die blog toevallig tegenkwam, ben ik ook begonnen met veganistisch eten en dat beviel zo goed dat het merendeel van de maaltijden hier veganistisch is. Ook de kookboeken van The Green Kitchen (ook een blog) vind ik heel fijn, en die kan je (volgens mij) gewoon via Bol bestellen.
Of bieten-aardappelsalade met augurkjes en wat sojayoghurt met citroen en kruiden..
)
ik ben wel van mening dat men niet zoveel vlees hoeft te eten als nu door een gemiddelde Hollander gedaan wordt en zou graag meekijken voor recepten zonder vlees/producten van dierlijke herkomst
Judith_ schreef:Oeps, tis trouwens het kookboek thug kitchen, niet tough.![]()
Kikkererwten met tahini dressing: Alles mixen in bijvoorbeeld een blender.
Wel vind ik het soms lastig om voldoende eiwitten binnen te krijgen. Voor mij belangrijk omdat ik vrij veel sport
Leffroi schreef:Wat ik me wel altijd afvraagt. Mits het biologische scharrelkippen zijn, wat is er mis met het eten van eieren? Daar doe je geen dier mee kwaad toch? Of...? (Puur interesse hoor, wil absoluut geen discussie hiermee opstarten)