Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
karlli schreef:Waarom wil je maar een minuut wilt eten als je een kwartier hebt? Ik neem aan dat het over 's avonds gaat? dan zou ik iets van pastasalade, wraps of pannenkoekjes maken.
MorganeR schreef:Het gaat om 's avonds inderdaad.
Ik eet nu meestal een broodje met iets erop, vleesvervanger, kaas of iets zoeter beleg, en dan nog een stuk fruit of een koekje/mueslireep. Vandaag neem ik 3 grote eierkoeken mee (zitten toevallig in één verpakking) en eet gewoon wat ik op krijg.
Karli, het is juist de bedoeling dat ik snel aan een leidinggevende kan vragen of ik even een minuutje naar achter kan rennen, aan een flauwgevallen cassiere heeft niemand iets namelijk haha.
Zou toch proberen een hele snelle maaltijd in de magnetron te duwen of iets mee te nemen van huis wat je evt thuis kan voorbereiden(zoals bijvoorbeeld kip met groente of een volkoren pastasalade) MorganeR schreef:Het gaat om 's avonds inderdaad.
Ik eet nu meestal een broodje met iets erop, vleesvervanger, kaas of iets zoeter beleg, en dan nog een stuk fruit of een koekje/mueslireep. Vandaag neem ik 3 grote eierkoeken mee (zitten toevallig in één verpakking) en eet gewoon wat ik op krijg.
Karli, het is juist de bedoeling dat ik snel aan een leidinggevende kan vragen of ik even een minuutje naar achter kan rennen, aan een flauwgevallen cassiere heeft niemand iets namelijk haha.