Maar goed twee weken geleden kwam de eerste met een enorme courgette aan. Ik wist niet zo goed wat ik er mee moest want hij was zo groot dus ik daar zeker een week van kon eten. Mijn vriend lust het niet dus ik hij was helemaal voor mij alleen

Vorige week vrijdag kreeg ik dus van de ander de tweede courgette en daar heb ik 3 keer van kunnen eten en hij is nog niet op. Vanmorgen heb ik de rest aan de schillenboer meegegeven. Misschien dat de andere heer dat in de smiezen had want hij komt zojuist aan met weer één
Maar ik weet gewoon niet zo goed wat ik er mee moet
Ik heb ze al verwerkt in groene smoothies en gewokt e.d. Een gevulde courgette wil ik ook weleens maken, maar eigenlijk zijn deze daar een beetje te groot voor, ik heb maar een kleine oven en ze passen er domweg niet in 
Maar goed wat moet ik er dan mee?
Ik ben dus opzoek naar lekkere recepten om te maken want ik vind het ook zonde om het weg te gooien. Maar om nou 5 dagen in de week gewokte courgette te eten
Wel super leuk dat die oude heren zo enthousiast zijn met hun groentetuin en rondleidingen. En je dan ook nog courgettes komen brengen haha.

?
1300 Kcal pp