Ik heb m hoog op mn verlanglijstje staan maar ben wel benieuwd naar gebruikers ervaringen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

. Het is vrij veel afwaswerk (of veel ruimte in de vaatwasser), en voor bijvoorbeeld uien vind ik de stukjes te grof. En tegen de tijd dat je een paprika door de midden heb gesneden en schoongemaakt, kun je er m net zo goed in stukjes snijden haha! Verder wel heel handig voor plakjes tomaat of komkommer en sowieso voor wel meer dingen handig
? madeliefw schreef:Nee dat niet. Maar wel taai! Ik moest kleine stukjes dadel hebben voor dadeltaart. Snijden is echt een rotwerk dus ik dacht ik pak de nicer dicer van vriendlief. Die konden we vervolgens weggooien. Volgens mij was dat geen echte maar een van de zwarte markt. Misschien is de echte beter!
madeliefw schreef:Nee dat niet. Maar wel taai! Ik moest kleine stukjes dadel hebben voor dadeltaart. Snijden is echt een rotwerk dus ik dacht ik pak de nicer dicer van vriendlief. Die konden we vervolgens weggooien. Volgens mij was dat geen echte maar een van de zwarte markt. Misschien is de echte beter!

Als je nu gaat zoeken zal hij er misschien nog wel zijn. http://www.aldi.nl/print/kw262013/
Ik moest zoveel huilen de laatste tijd ik werd er gek van!