Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dood ga ik toch wel. 
quartel schreef:enig idee hoeveel zooi er op sla zit??
zelfs de druiven en andyvie spruiten en noem maar op zit onder de zooi
Biologisch is ook al niet altijd even zuiver en in een restaurant wil je soms ook niet weten waar dat spul op je bord vandaan komt
nee......ik ga er niet eens naar kijken allemaal.......als het lekker is dan gaat het richting buik en de rest wil ik helemaal niet weten
? SSDesign schreef:Wat is niet waar?
De hamburgers van Mc Donalds zijn 100% rundvlees.astridastrid schreef:Het zou me niks verbazen als dit waar is. In andere landen heeft Mc D. al een slechtere naam, maar de Nederlanders lijken dit niet op te pikken. Dit filmpje laat bijv. zien hoe Chicken Nuggets gemaakt worden: http://www.youtube.com/watch?v=kwEqi0zfJ4o&sns=em (NIET voor zwakke magen, waarschuwing). Jammer dat wij Nederlanders alles "slikken". En ben nu ook wel bnwd naar het ware verhaal achter 100% rundvlees... Miss bedoelen ze wel dat 15% van het totaal 100% is???

corientjuhh schreef:'n McDonalds hamburger is slechts 15% echt rundvlees. Andere 85% is vlees vulmiddel gereinigd met ammoniak die maag-/darmkanker veroorzaakt.
Dit las ik ergens
Is dit echt zo?
Omdat ze in de reclames altijd zeggen 100% rundvlees (oke zal niet zo zijn, maar 15%??)