Fnanne schreef:Inmiddels hebben we er uitgebreid over gesproken en heb ik ook de uitgebreide reactie van Maya (waarvoor dank) uitgebreid op me in laten werken
En ik weet het; de afgelopen keren liep het rondom het testrecept allemaal wat rommelig, de oorzaken hiervoor zijn eerder beschreven. Maar ook daarvoor was het vaak zo dat de animo voor het testrecept niet hoog was. Daarnaast is er op mijn verzoek op de vorige pagina om input en ideeën weinig respons gekomen; iets wat ook al wat vaker voorgekomen is. Al met al krijgen we daardoor het idee dat het 'testrecept' (al dan niet in deze formule) zijn beste tijd gehad heeft.
Wat we nu willen voorstellen is om, mocht iemand dat leuk vinden en er tijd voor hebben, het testrecept over te dragen aan diegene. Maar misschien is dat voor nu al een stap te ver en is het voor nu beter een topic op VoederTijd aan te maken om te kijken of er mensen zijn met leuke ideeën voor een nieuw en centraal (al dan niet maandelijks) topic?
(hier te vinden: [VT] Testrecept augustus: zoervleisj )
Tweetal reacties naar aanleiding van deze post:
Brittol schreef:Ik lees altijd trouw mee met de testrecepten en probeer ze vaak te maken. Eventueel wil ik wel een poging wagen om dit topic in stand te houden en iedere maand een ander testrecept te geven?
Als iemand mij mischien wil uitleggen wat er van mij verwacht wordt, wil ik het best overwegen.
Fnanne schreef:Mochten we er voor kiezen om op deze wijze verder te gaan, dan houdt het werk in:
- nieuw recept bedenken en plaatsen op de eerste van een nieuwe maand
- stukje schrijven voor in het BNB of BBB (dat moeten we gaan bedenken)![]()
Bijhouden van de centrale lijst etc. is iets wat we als modjes actief op moeten gaan pakken.
Laura82 schreef:Ik denk dat de reden dat er weinig respons in dit topic is gekomen vooral is, omdat er niemand meer in het testrecept van de maand augustus kijktIk doe persoonlijk niet mee omdat ik de organisatie veel te rommelig vind op het moment. Jammer, want ik vind het wel een heel leuk concept!! De enige reden dat ik nu in dit topic keek, was om te kijken of er ergens een update was wanneer er weer een recept kwam, dus ik denk dat er beter een nieuw topic over geopend kan worden?
Ik zou zeggen; alle input is welkom