Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik hoop dat de balletjes (alle varianten) nog lekker zijn, want die eet ik graag koud, als snack 
Bij ons in de supermarkt wordt het niet verkocht dus ik eet het niet zo vaak (ik ken het wel) maar ik raad je zeker aan om te gaan klagen. Een poosje geleden namelijk had Vivera de recepten aangepast en daar is zoveel kritiek op gekomen dat ze het weer teruggedraaid hebben. Ik heb zelfs nog een waardebon gekregen als dank omdat ik één van de klagers was. 
goeroe schreef:Oh nee, is het weer eens zover? Dat hebben we vast weer aan die belachelijke 'ik kies bewust-rage' te danken.Bij ons in de supermarkt wordt het niet verkocht dus ik eet het niet zo vaak (ik ken het wel) maar ik raad je zeker aan om te gaan klagen. Een poosje geleden namelijk had Vivera de recepten aangepast en daar is zoveel kritiek op gekomen dat ze het weer teruggedraaid hebben. Ik heb zelfs nog een waardebon gekregen als dank omdat ik één van de klagers was.
Edit: nog even een link naar mijn topic: [VT] 'Verbeterde' producten van Vivera (vegetarisch)
Zie nu dat het Vivera was. Hebben ze dan nu voor de 2e keer in een korte tijd hun recepten veranderd? ga ook even klagen

Zelf ben ik niet zo'n fan van Vivera, ik koop meestal AH huismerk. Ben groot fan van AH hamburger en de kikkererwten burger
Ook de worsten zijn heerlijk, vooral op de bbq! 
Lizzle schreef:Ik ken dat merk (denk ik) niet. Het enige wat ik wel aardig vind is het AH-huismerk.
Voorheen was ik dol op de nep-kroketten van C1000, geen groente, maar échte kroketten. Nergens meer te krijgen.